https://didshahr.ir/27535

برنامه‌های قطب‌نمای تلفن راهی عالی برای تعیین موقعیت مکانی و جهت بازگشت شما هستند.

قطب نمای انلاین از حسگرهای تلفن شما استفاده می کند تا به شما کمک کند در مناطق جدید حرکت کنید و راه بازگشت را پیدا کنید. می‌توانید اپلیکیشنی را روی دستگاه Android خود نصب کنید و از آن برای ردیابی جنبه‌هایی مانند مسیر، سرعت، مسافت و ارتفاع استفاده کنید و یا اینکه از وب سایتهای قطب نمای آنلاین که بدون نیاز به نصب اولیکیشن است استفاده کنید.

برنامه‌های قطب‌نمای تلفن راهی عالی برای تعیین موقعیت مکانی و جهت بازگشت شما هستند. اکثر برنامه‌هایی که لیست کرده‌ایم رایگان هستند و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است و نیازی به نصب ندارند. در اینجا 10 مورد از بهترین برنامه های قطب نمای آنلاین به صورت وب سایت و همچنین به صورت اپلیکیشن آمده است.

Compass 360 Pro

Compass 360 Pro یکی از بهترین برنامه های قطب نما رایگان برای اندروید برای استفاده در مناطقی است که مشکلات اتصال به اینترنت دارند. این برنامه در بیشتر مواقع دقیق به نظر می رسد و می تواند به صورت آفلاین کار کند. این برنامه دارای شمال مغناطیسی و واقعی است، با تغییر خود، و گزینه ای برای مشاهده طول و عرض جغرافیایی شما. می توانید از یاتاقان اعشاری آن برای دسترسی به جهات دقیق یا از یاتاقان اصلی برای دریافت جهات کلی استفاده کنید.

Compass 360 Pro شامل یک سرعت سنج داخلی برای ردیابی مسافت، سرعت و جهت و یک ابزار آب و هوا برای نظارت بر عناصری مانند سرعت باد، رطوبت و دید است. همچنین از بسیاری از زبان ها از جمله اسپانیایی، فرانسوی و چینی پشتیبانی می کند. این، همراه با توانایی آن برای کار در هر نقطه در سراسر جهان، آن را به یک همراه ایده آل برای مسافران جهان تبدیل می کند.

Compass Steel

Compass Steel یک برنامه قطب نما ساده و بدون تبلیغات با عنوان واقعی و عنوان مغناطیسی است. قطب نما به دلیل دقت و اقدامات سختگیرانه حفظ حریم خصوصی، از جمله عدم جمع آوری یا ردیابی داده، مورد توجه قرار گرفته است.

برنامه خود کالیبره دارای ویژگی جبران شیب است که به اندازه گیری صحیح کمک می کند. همچنین دارای نشانگر جهت خورشید و ماه، حالت دید در شب و تم های رنگارنگ برای انتخاب است. می‌توانید فرمت مختصات مکان، واحدهای ارتفاع و تعداد جهت‌های قطب‌نما را نیز تغییر دهید.

onlinecompass.net

Onlinecompass.net وب سایتی است که  با قطب نما،  جهت یابی را انجام می دهد. این وب سایت با داشتن قطب نمای آنلاین (boussole online) و استفاده از داده های مکانی میتواند امکان به اشتراک گذاری اطلاعات، قفل کردن قطب نما برای مواقعی که لرزش دست نمی خواهیم بر روی جهت یابی اثر کند، استفاده میکنیم.

در میان تعداد زیادی از وی سایتهای قطب‌نمای آنلاین، این وب سایت به دلیل مجموعه چشمگیر ویژگی‌ها و رابط کاربر پسند خود، متمایز از سایرین است. این وب سایت یک تجربه یکپارچه را ارائه می دهد، هم برای کاربران مبتدی و هم برای افراد حرفه ای.

  • دقت: جهت های نمایش داده شده در این وب سایت بسیار دقیق هستند و آن را به ابزاری قابل اعتماد برای نیازهای ناوبری مختلف تبدیل می کند.
  • رابط کاربر پسند: رابط وب سایت تمیز، شهودی و قابل درک است. کاربران می توانند به سرعت به قطب نما بدون نیاز به آموزش یا راهنماهای گسترده دسترسی پیدا کنند.
  • ویژگی های اضافی: این وب سایت فراتر از اصول اولیه است و ویژگی هایی مانند ارتفاع خوانی، زمان طلوع و غروب خورشید و یک نقشه یکپارچه که موقعیت فعلی شما را نشان می دهد ارائه می دهد.
  • گزینه های سفارشی سازی: این وب سایت به کاربران اجازه می دهد تا ظاهر قطب نما را مطابق ترجیحات خود سفارشی کنند و تجربه کلی کاربر را افزایش دهند.
  • طراحی واکنشگرا: چه از دسکتاپ، تبلت یا گوشی هوشمند به وب سایت دسترسی داشته باشید، OnlineCompass.net به طور یکپارچه با اندازه های مختلف صفحه سازگار می شود و قابلیت استفاده در دستگاه های مختلف را تضمین می کند.
  • رویکرد No-Frills: برخلاف برخی از ابزارهای جهت یابی بیش از حد پیچیده، OnlineCompass.net رویکردی ساده دارد و بر ارائه نتایج دقیق بدون حواس‌پرتی غیر ضروری تمرکز دارد.

قطب نما دیجیتال KTW

اگر به دنبال طراحی ساده ای هستید که هم مغناطیسی و هم شمال واقعی را نشان دهد، ممکن است قطب نما دیجیتال KTW مناسب باشد. همچنین شامل یک ابزار نقشه با پشتیبانی از ماهواره است. برنامه قطب نما به شما امکان می دهد مکان فعلی، زاویه شیب، ارتفاع، وضعیت حسگر و قدرت میدان مغناطیسی خود را پیدا کنید. همچنین برای تعیین جهتی که با آن روبرو هستید، از جمله یاتاقان، آزیموت یا درجه مفید است.

قطب نما دیجیتال KTW که با مغناطیس‌سنج، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ ساخته شده است، می‌تواند برای کارهای مختلفی از جمله کالیبره کردن آنتن تلویزیون و شناسایی جهت قبله استفاده شود. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد یک نشانگر جهت اضافه کنید و خوانش های کمتر دقیق را کالیبره کنید. فقط دستگاه خود را در حرکت “شکل 8” تکان دهید تا کالیبره شود.

قطب نمای Fulmine

این برنامه قطب نما دارای عناوین مغناطیسی و واقعی با فرمت های طول و عرض جغرافیایی بسیاری است و از استفاده از کدهای مکان به جای آدرس های خیابان پشتیبانی می کند. این باعث می شود در مناطقی که آدرس خیابان ندارند مفید باشد. این برنامه از اعلان‌های نوار وضعیت برای دسترسی آسان در صفحه قفل شده یا هنگام استفاده از برنامه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. همچنین به شما امکان می دهد مکان فعلی خود را علامت گذاری کنید تا به سرعت به جایی که از آنجا آمده اید پیمایش کنید و مختصات GPS را روی نقشه کپی و جایگذاری کنید.

این برنامه به مجوزهای غیر ضروری نیاز ندارد و بدون اتصال داده یا GPS کار می کند، درست مانند این برنامه های GPS آفلاین برای اندروید. علاوه بر این، از بسیاری از زبان ها از جمله ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی و ترکی پشتیبانی می کند.

Compass & Altimeter

Compass & Altimeter یک برنامه قطب نما با رابط کاربری ساده است. در حالی که آفلاین کار می کند، برای مشاهده آدرس مکان فعلی خود به اتصال اینترنت نیاز دارید. این برنامه ارتفاع واقعی شما و چندین فرمت را برای طول و عرض جغرافیایی نشان می دهد. همچنین زمان طلوع و غروب خورشید را نشان می دهد و از سیستم های مختصات متعدد، از جمله شبکه سوئیس و شبکه ملی بریتانیا پشتیبانی می کند. علاوه بر این، از UTM (Universal Transverse Mercator) برای تخصیص مختصات در سطح زمین و EGM96 (مدل گرانشی زمین) برای ارجاع زمین‌شناسی پشتیبانی می‌کند.

Compass Galaxy

Compass Galaxy یک برنامه قطب نما برای اندروید بدون مجوزهای غیر ضروری است. به لطف رابط کاربری ساده و حداقل ویژگی های آن، بسیار موردپسند است. برنامه قطب نما در تبلیغات سبک است و از حافظه دستگاه بسیار کمی استفاده می کند. همچنین هر زمان که نیاز به کالیبراسیون داشته باشد به شما اطلاع می‌دهد، که می‌توانید به راحتی با انجام یک حرکت «شکل 8» با دستگاه خود انجام دهید.

Compass Steel 3D

Compass Steel 3D یک برنامه بدون آگهی و بدون ردیاب است که داده های کاربر را جمع آوری نمی کند. همانطور که دستگاه Android خود را کج می کنید، قطب نما به صورت سه بعدی حرکت می کند، تقریباً مانند اینکه شما یک قطب نما فیزیکی را در دست دارید. برنامه قطب نما اندروید عناوین واقعی و مغناطیسی، خود کالیبراسیون و تم های رنگی متعدد را ارائه می دهد. همچنین دارای نشانگر جهت خورشید و ماه به همراه زمان بندی خورشید و ماه است. توجه داشته باشید که Compass Steel 3D نیاز به دسترسی به مختصات مکان شما برای محاسبه عنوان واقعی دارد.

Smart Compass

Smart Compass ابزارهای مختلفی از جمله سرعت سنج GPS، ویژگی ضبط صفحه و فلزیاب را ارائه می دهد. همچنین شامل یک حالت استاندارد است که از دوربین دستگاه شما برای نمایش نمایی واقعی از محیط اطراف شما استفاده می کند. برنامه قطب نما برای اندروید دارای چندین حالت دیگر از جمله شب، دیجیتال، تلسکوپ و حالت نقشه گوگل با نقشه های ماهواره ای و خیابانی است. با این حال، نسخه رایگان حاوی تبلیغات است که می توانید با ارتقاء به نسخه پولی آنها را حذف کنید.

گزینه ممتاز دارای مکان یاب اتومبیل، قبله یاب، فلزیاب فردی و پشتیبانی برای اشتراک گذاری موقعیت مکانی GPS شما است. همچنین به شما امکان می دهد بلبرینگ و فاصله تا یک مکان مشخص را پیدا کنید.

قطب نما PixelProse

Compass by PixelProse یک برنامه قطب نما با ویژگی تصحیح انحراف مغناطیسی برای دقت مطلوب است. می توانید آن را به راحتی نصب کنید، حتی روی کارت SD خود، و مکان های جدید را با نام یا آدرس جستجو کنید. در اینجا نحوه انتقال برنامه ها به کارت SD آورده شده است. این برنامه از چندین فرمت مختصات پشتیبانی می کند و زوایا را بر حسب درجه نشان می دهد. ارتفاع را با استفاده از EGM-96 محاسبه می کند و دقت افقی را بر اساس سنسور GPS گوشی شما نشان می دهد.

این برنامه به شما امکان می دهد جهت کعبه را بیابید، مکان ها را ذخیره کنید تا بعداً ردیابی کنید، و زمان طلوع و غروب خورشید را بگویید. همچنین می توانید از آن برای محاسبه ارتفاع از سطح دریا یا یافتن کوتاه ترین مسیر به یک مکان استفاده کنید.

    https://didshahr.ir/27535

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.