https://didshahr.ir/27660

برای داشتن یک سفر زمستانی فوق‌العاده‌ به ناحیه‌ای گرمسیری و تجربه لوکس‌ترین تفریحات، جزیره کیش بهترین انتخاب است. 

این جزیره به‌عنوان یکی از مجلل‌ترین جزیره‌های کشور ما شناخته می‌شود و یک مقصد گردشگری محبوب برای علاقه‌مندان سفر به جنوب است. در سفر به کیش می‌توانید از امکانات بی‌نظیر هتل ‌های لوکس بهره‌مند شوید و ضمن خرید از بهترین برندها در مراکز خرید مجلل، از تفریحات جذاب ساحلی نیز استفاده کنید‌. در این مقاله بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران را بررسی می‌کنیم تا یکی از آن‌ها را برای اقامتی رویایی انتخاب کنید‌‌. همراه ما باشید.

معرفی هتل‌ های پنج ستاره و گران قیمت کیش

از چندین سال قبل تلاش‌ها برای تبدیل کیش به یک جزیره توریستی قوت گرفت و حالا می‌بینیم که این مسیر، موفقیت‌آمیز بوده است. بسیاری از افرادی که در جزیره می‌بینیم، مسافرانی هستند که برای تجربه یک سفر همه‌چیز تمام به جزیره آمده‌اند. با توجه به توریستی بودن جزیره، هتل ‌های لوکس و مجللی در گوشه گوشه آن تأسیس شده‌اند تا بهترین امکانات و خدمات را به مسافران ارائه کنند.

در فصل‌های پاییز و زمستان که مسافران جزیره به بیشترین تعداد می‌رسند، همه هتل ‌های جزیره مملو از مسافر خواهند شد. طبیعتاً هتل‌ های پنج ستاره کیش، لوکس‌ترین هتل‌ های آن هستند؛ اما اگر می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید، می‌توانید در هتل‌ های ارزان قیمت اقامت کنید. در ادامه به بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران خواهیم پرداخت.

هتل ترنج

زمانی که صحبت از گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ های جزیره به میان می‌آید، هتل ترنج حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این هتل به‌عنوان نخستین هتل آبی خاورمیانه شناخته می‌شود که روی آب ساخته شده و زیبایی بی‌حد و حصری دارد. این هتل زیبا به شکل اتاقک‌هایی در در آب‌های خلیج فارس ساخته شده که در کنار هم، شکل یه بته‌جقه را ایجاد می‌کنند. این نماد، اصالت و ایرانی بودن مجموعه را به خوبی نمایش می‌دهد.

کف اتاقک‌های هتل ترنج شیشه‌ای هستند و جریان آب را زیر پاهایتان احساس خواهید کرد. همچنین برخی از اتاق‌های آن منظره‌ای رو به آبی بی‌کران خلیج دارند و برخی دیگر، منظره غروب ساحل را به نمایش می‌گذارند. این هتل ۱۰۰ اتاق و ۳۰۰ تخت دارد و کمی از مرکز شهر دور است. اقامت در هتل ترنج می‌تواند یکی از رویایی‌ترین سفرهای زندگی‌تان را به شما هدیه کند. البته باید موضوع هزینه اقامت را نیز در نظر داشته باشید.

هتل داریوش

هتل داریوش از دیگر هتل ‌های لوکس و گران قیمت کیش است که در سال ۱۳۸۲ به همت مطرح‌ترین معماران ایرانی ساخته شد. این هتل دارای ۱۹۰ اتاق و سوئیت برای اقامت است و مهم‌ترین ویژگی‌ آن را می‌توان معماری خاص و منحصربه‌فردش دانست. این هتل با الهام گرفتن از تخت جمشید و معماری ایران باستان ساخته شده و حتی یکی از جاذبه‌های دیدنی کیش نیز محسوب می‌شود.

این هتل به خوبی توانسته اصالت ایرانی را به گردشگران نمایش دهد. از سوی دیگر امکانات بی‌نظیری مثل دریاچه اختصاصی، زمین ورزش، مجموعه آبی منحصربه‌فرد و … نیز به مسافران ارائه می‌شود. اتاق‌های هتل داریوش با دو منظره «رو‌ به دریا» و «رو به باغ» در دسترس‌اند و هر یک از آن‌ها زیبایی خاصی دارند. هتل داریوش به مراکز مهم شهر دسترسی خوبی دارد و هزینه اقامت در آن بالاست.

هتل پالاس

هتل پالاس یکی دیگر از بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران است که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده و یکی از هتل ‌های نوساز منطقه محسوب می‌شود. این هتل در حد فاصل میدان سیری و میدان داریوش واقع شده و از یک سمت، رو به دریاست. هتل پالاس به راستی یک قصر همه چیز تمام است که در ۱۵ طبقه با ۲۳۳ اتاق ساخته شده و مجموعاً ۶۰۰ تخت دارد.

این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل‌ های کیش بوده و امکانات فوق‌العاده‌ای را به مسافران ارائه می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید از رستوران مجلل آن با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی بهره‌مند شوید یا ساعاتی را در استخر روباز مجموعه بگذرانید‌. هتل پالاس یکی از هتل‌ های گران قیمت کیش محسوب می‌شود.

هتل پارمیس

از دیگر هتل ‌های لوکس جزیره می‌توان به هتل پارمیس اشاره کرد. این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و از همان روز تاکنون توانسته نظر مسافران را به خود جلب کند. این موفقیت تا حد زیادی مربوط به برخورد فوق‌العاده پرسنل و همچنین ارائه امکانات و خدمات مطلوب است. هتل پارمیس از یک سو به دریا محدود می‌شود و از این رو، برخی از اتاق‌های آن منظره رو به دریا دارند. ساختمان هتل در هفت طبقه ساخته شده و مجموعاً ۱۶۸ اتاق در آن جای گرفته‌اند. شما می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های چهار تخته را در هتل پارمیس رزرو نمایید. فراموش نکنید که هزینه اقامت در هتل پارمیس به‌عنوان یکی از بهترین هتل ‌های جزیره، بسیار بالاست.

هتل ایران

برای داشتن اقامتی رویایی در جزیره کیش، هتل ایران یکی دیگر از پیشنهادهای ما به شماست. این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. ساختمان هتل در ۷ طبقه بنا شده و مجموعاً ۱۲۸ اتاق برای اقامت مسافران وجود دارند‌. هتل ایران از دو ساختمان مجزا تشکیل شده که در طبقات اول و آخر به یکدیگر متصل می‌شوند. اتاق‌های متنوعی در این هتل لوکس وجود دارند که بسته به تعداد نفرات و همچنین امکانات مورد نیاز، می‌توانید بهترین مورد را انتخاب نمایید. هتل ایران به مراکز مهم جزیره دسترسی مطلوبی دارد و خوشبختانه قیمت آن نیز در مقایسه با سایر هتل‌ های پنج ستاره جزیره، مناسب‌تر است.

رزرو بهترین هتل‌ های جزیره کیش از سایت فلای تودی

همان طور که اشاره کردیم، جزیره کیش پر از هتل‌ های لوکس و مجللی است که اقامتی رویایی و به‌یادماندنی را به شما هدیه خواهد کرد. حال اگر می‌خواهید بی‌دردسر این هتل‌ ها را رزرو کنید، خوب است سری به وبسایت فلای تودی بزنید. این وبسایت تمام هتل‌های لوکس را با تخفیف‌های باورنکردنی ارائه می‌کند و تنها با چند کلیک می‌توانید پیش از آن که اتاق‌های هتل تماماً پر شوند، آن‌ها را رزرو نمایید. علاوه بر آن، امکان خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان قطار و حتی اخذ ویزای توریستی برای سفرهای خارجی نیز در وبسایت فلای تودی فراهم شده است. تنها یک بار مراجعه به سایت فلای تودی کافیست تا برای همیشه با این مجموعه همراه شوید.

    https://didshahr.ir/27660

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.