https://didshahr.ir/27740

یکی از تعاریف مارکتینگ یا همان بازاریابی، خلق ارزش، اطلاع‌رسانی درباره‌ آن ارزش و تحویل آن به مشتریان است.

عرضه‌ محصولات و برند به مشتری، مهم‌ترین قسمت کسب‌وکار است. برای رشد در مارکتینگ و افزایش فروش کسب‌وکار باید آموزش دید. بدون آموزش و بهره‌مندی از این دانش، نمی‌توان به نتیجه و هدف مطلوب دست پیدا کرد؛ به‌همین منظور مرکز توسعه‌ کسب‌وکار آکو، دوره‌ آموزش بازاریابی و فروش را برای صاحبان هر نوع کسب‌وکاری تدارک دیده است. در ادامه به معرفی بیشتر دوره جامع بازاریابی و فروش و سرفصل‌های آن خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

آموزش مارکتینگ

یکی از تعاریف مارکتینگ یا همان بازاریابی، خلق ارزش، اطلاع‌رسانی درباره‌ آن ارزش و تحویل آن به مشتریان است. از طرفی آن را شناسایی و رفع نیازهای انسانی و اجتماعی هم تعریف کرده‌اند؛ به‌همین علت است که می‌گوییم علم مارکتینگ را می‌توان مهم‌ترین رکن دانست. دانش مارکتینگ و کسب سود حرفه‌ای، یک امر اساسی برای موفقیت در کسب‌وکار است. دانش مارکتینگ، نقش بسیار پررنگی را در رشد کسب‌وکار ایفا می‌کند؛ به‌همین علت است که مرکز توسعه‌ کسب‌وکار آکو، یک دوره‌ جامع آموزش بازاریابی و فروش را برای صاحبان کسب‌وکار تدارک دیده است. باوجود دوره جامع بازاریابی و فروش، افراد می‌توانند مهارت‌های موردنیاز برای تبدیل به یک بازاریاب حرفه‌ای را کسب کنند. در کنار آن نیز کسب‌وکار خود را ارتقا بخشند.

سرفصل‌های دوره جامع بازاریابی وفروش

در پکیج آموزش کسب سود و مارکتینگ، نکات مؤثر برای رشد افراد در زمینه‌ علم مارکتینگ آموزش داده می‌شود. با سرفصل‌های تدارک‌دیده‌شده برای این آموزش، افراد به یک بازاریاب حرفه‌ای تبدیل خواهند شد. می‌آموزند چگونه استراتژی‌های مؤثر علم مارکتینگ را طراحی کنند، به مرحله‌ اجرا برسانند و محصول یا خدمت خود را به مشتری عرضه کنند.

یکی دیگر از سرفصل‌ها در ادامه‌ دوره جامع بازاریابی وفروش، معرفی انواع مارکتینگ و شرح هرکدام از آن‌هاست. انواع مارکتینگ شامل دیجیتال، محتوا، رویدادها، محتوای اجتماعی و موبایل است. هرکدام از این موارد به‌تفصیل در دوره‌ آموزش بازاریابی و فروش، شرح داده خواهد شد.

سرفصل دیگر پکیج، معرفی روش‌های مارکتینگ به‌خصوص روش‌های جدید و نوین است. روش‌های مارکتینگ شامل، آفلاین، آنلاین، تلفنی، دهان‌به‌دهان و ایونت مارکتینگ است. تمام این روش‌ها و البته نحوه‌ اجرای آن‌ها در دوره جامع بازاریابی و فروش مورد بررسی قرار می‌گیرند. به‌دلیل این‌که هریک از این روش‌ها متناسب با نوع خاصی از کسب‌وکار است. در انتهای آموزش، روش مناسب کسب‌وکار شما نیز معرفی می‌شود.

معرفی انواع روش‌های فروش، موضوع و عنوان دیگری از پکیج مارکتینگ است. روش‌های فروش به سه دسته‌ مستقیم تک‌سطحی، میزبانی و گردهمایی و چندسطحی است. روش مستقیم تک‌سطحی به معنای فروش حضوری محصول، فروش فردبه‌فرد و خانه‌به‌خانه است. این روش را می‌تواند به‌وسیله‌ اینترنت و کاتالوگ هم صورت پذیرد.

فروش به روش میزبانی و گردهمایی به معنای فروش در یک محیط جمعی است. توزیع‌کننده محصول یا خدمات را به افراد حاضر معرفی می‌کند. فروش در مارکتینگ چندسطحی، به معنای معرفی محصول به فرد یا گروه است. این روش با نام دیگر بازاریابی شبکه‌ای هم شناخته می‌شود. در دوره‌ جامع آموزش بازاریابی و فروش، تمامی این موارد آموزش داده می‌شوند.

عنوان دیگر پکیج، معرفی گام‌های فرایند فروش است. گام‌های آن به ترتیب عبارت‌اند از:

  1. مشتریان جدید

  2. آگاهی از برند

  3. اعتمادسازی

  4. فروش

  5. تکرار گام‌ها

در دوره‌ آموزش بازاریابی و فروش، موضوعات دیگری مانند قیف فروش هم بررسی می‌شوند.

09022048575

ویژگی‌های دوره‌ جامع فروش و مارکتینگ

تاریخ برگزاری دوره‌ آموزش فروش، پنجم آذرماه 1402 بوده است. اکنون نیز فایل آفلاین این پکیج، در مرکز توسعه‌ کسب‌وکار آکو موجود و قابل‌تهیه است. تدریس این پکیج را سرکار خانم صاحبه نیک‌منش سیگارودی برعهده داشته‌اند. از افراد و صاحبان کسب‌وکار حاضر در دوره، مدیران شرکت‌های بازرگانی، تولیدی، پخش، سالن زیبایی، مشاوران املاک، مزون لباس عروس، طراحان داخلی، بیمه، کارمندان بانک، تشریفات و خانه‌ عقد و … بوده‌اند.

از موضوعات مورد بررسی در این پکیج این است که برای یک کسب سود عالی در ابتدای مسیر نیازی به سرمایه‌ کلان نیست. کسب‌وکار را می‌توان با تبلیغات اندک هم شروع کرد. مهم این است که باتوجه‌به شرایط پیش‌رو شروع به حرکت کنیم و سودمان را به‌دست بیاوریم. اینکه گفته می‌شود بازار خراب است؛ یعنی روش‌های کسب سود در بازار دستخوش تغییر شده، بازهم بتوانیم سود خود را کسب کنیم.

از دیگر موضوعات و سرفصل‌های پکیج، کمک به رشد و توسعه‌ فردی صاحبان و مدیران کسب‌وکار است. برای یک کسب سود خوب و مشتری زیاد، تلاش برای رشد توسعه‌ فردی، اولین اصل مهم است. این اصل نیز به تفصیل در آموزش بازاریابی و فروش بررسی می‌شود.

درباره‌ مرکز مشاوره‌ کسب‌وکار آکو

مرکز مشاوره‌ کسب‌وکار آکو، از سال 1396 در استان گیلان اقدام به فعالیت کرده است. این مرکز اکنون در زمینه‌ مشاوره‌ی رشد و توسعه‌ انواع کسب‌وکار، برگزاری دوره‌های مختلف توسعه‌ فردی، آموزش کسب سود، رشد کسب‌وکار و دیگر موارد فعال است.بخش‌های مختلف مرکز شامل برگزاری دوره‌های کسب‌وکار و مشاوره هستند.

akobdc.com

جمع‌بندی

دوره‌ جامع آموزش مارکتینگ و کسب سود در تاریخ 5 آذرماه، برگزار شده است. در این پکیج به آموزش مباحث نوین و مهم مارکتینگ و کسب سود پرداخته می‌شود. ازجمله‌ سرفصل‌های این پکیج، آموزش بازاریابی و فروش، معرفی انواع مارکتینگ، روش‌های مارکتینگ، معرفی روش‌های فروش و گام‌های فروش است. مدرس این پکیج سرکار خانم صاحبه نیک‌منش هستند. فایل آفلاین دوره‌ جامع فروش اکنون در صفحه‌ آموزش‌های مرکز توسعه‌ کسب‌وکار آکو قابل‌دسترسی است. فعالیت مرکز توسعه‌ کسب‌وکار آکو، حول توسعه‌ و رشد کسب‌وکارها، تولید محتوا، توسعه‌ فردی و آموزش کسب سود است. تیم پشتیبانی آکو در 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی سؤالات افراد است.

    https://didshahr.ir/27740

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.