https://didshahr.ir/3154

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: ما با برگزاری میز خدمت آمادگی خود را برای پاسخگوئی به جامعه کارگری و کارفرمایی اعلام می داریم.

 

میز خدمت

 

به گزارش دیدشهر، قاسم رحیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این همایش که با حضور معاون پارلمانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد، سعی بر این است تا کارگران استان اردبیل در ایام‌الله دهه فجر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کنند.

وی به بخشی از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه کار روابط کارگری، تعاون، اشتغال و امور اجتماعی در این چهار دهه فعالیت‌های گسترده و قابل ملاحظه‌ای انجام شده که عموم هموطنان به ویژه جامعه کار و کارگری می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: در این ایام شاهد برپایی کارگاه‌های آموزشی و همچنین فعال شدن میز خدمت برای پاسخگوئی به جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم بود تا آنها بتوانند با امنیت خاطر بیشتر در جبهه اقتصادی تلاش کنند.

رحیمی ادامه داد: به میمنت این ایام در مجموع 50 برنامه توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد که در حوزه کار، تعاون و طرح‌های اشتغالزا برخی افتتاح‌ها و برنامه‌های تاثیرگذار 17 بهمن ماه در اردبیل عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، هنری و فرهنگی با مشارکت جامعه کارگری خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم استقبال خوبی را از جامعه هدف در این ارتباط شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.