https://didshahr.ir/617

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به احداث سالن طبقاتی چند منظوره در مرکز استان گفت: این سالن به منظور استفاده رشته های تخصصی که از مهمترین پروژه های ورزشی مرکز استان می باشد ساخته می شود.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل درنشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه بمنابست هفته تربیت بدنی گفت: حدود300 همایش ورزش محلات در نقاط مرکزی شهرها و بخش‌ها و روستاها برگزار می‌شود، که ۲۰۰ برنامه مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، ۱۲ جشنواره استانی سریع‌ترین و بلندترین دختر و پسر، ۱۰ مورد برگزاری مسابقات کارکنان دولت و برگزاری مسابقات ورزشی در بین اعضای سازمان‌های مردم نهاد برای این هفته در نظر گرفته شده است.

ساخت سالن چند منظوره تخصصی طبقاتی در مرکز استان

بهرام آقاخانی تصریح کرد: برنامه ساخت سالن چند منظوره تخصصی طبقاتی در مرکز استان بمنظور استفاده رشته های تخصصی از مهمترین پروژه های ورزش مرکز استان می باشد که به این منظور شهرداری اردبیل ۶ زمین در اختیار سرمایه گذاران برای احداث زمین چمن مصنوعی واگذار کرده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد : با اینکه اسم اداره ما “ورزش و جوانان” است ولی متاسفانه در حوزه جوانان کم کاری شده و جوانان مظلوم واقع شده اند.

برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اشاره و بیان کرد: این المپیاد از استان اردبیل در دو سال اخیر شروع شد و بعد از برگزاری این المپیاد به شکل منطقه‌ای از امسال قرار است در گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال در بیش از ۳۹ رشته آقایان و ۲۷ رشته بانوان برگزار شود که ما در استان اردبیل در مجموع در ۳۳ رشته این المپیاد را برگزار خواهیم کرد.

آقاخانی به احداث سالن طبقاتی در مجموعه ورزشی تختی اشاره و تصریح کرد: در این سالن‌ها حداقل پنج هیئت ورزشی مستقر خواهند شد.

وی همچنین بیان کرد: 160مورد دعوت به اردوهای تیم ملی در شش ماهه اول سال برای ورزش استان ثبت شده است، 12 مورد میزبانی اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف داشته ایم و ۲۵۱ مورد میزبانی مسابقات لیگ و قهرمانی کشوری و ۹۵ مورد هم اعزام به مسابقات مختلف کشوری برای ورزش استان رقم خورده است.

حضور خیرین در ورزش استان یک نیاز حیاتی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان نشست خود به حمایت های خیرین در حوزه ورزش به جهت حفظ تندرستی در جامعه اشاره کرد وگفت: حضور خیرین در ورزش استان یک نیاز حیاتی است و دست نیاز خود را به سمت خیرین عزیز دراز می کنیم و انتظار داریم بخاطر جوانان استان خیرین گرانقدر در حوزه ورزش هم ورود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.