https://didshahr.ir/6324

آبدرمانی سبلان، با ترکیب امکانات مدرن و طبیعت زیبا و رعایت آخرین استاندارد‌های آب‌درمانی، یکی از بهترین مقاصد گردشگرانی است که برای دیدن آب‌گرم‌های اردبیل به سرعین می‌روند.

 

آبدرمانی سبلان

 

به گزارش دیدشهر، مجتمع آبدرمانی سبلان باقرار گرفتن در بین چندین آبگرم در شهرستان سرعین در نوع خود یکی از کم نظیر ترین و برترین واحدهای آب گرم آبدرمانی در قاره آسیا بشمار می رود.

این مجتمع با زیر بنای ۷۲۰۰ متر مربع در زمینی به وسعت ۲/۵ هکتار در سال ۱۳۷۵ بعنوان نخستین آبگرم سازمان یافته در دو طبقه به بهره برداری رسید که طبقه اول که درب ورودی آن از سمت جنوبی است ،مختص آقایان و طبقه دوم نیز مختص بانوان است.

مجتمع آب درمانی سبلان یکی از مجهزترین مجتمع های آب درمانی کشور می باشد که شامل سه دستگاه استخر، دوازده حوضچه آب گرم گروهی با آب گرم تحت فشار، هفت دستگاه حوضچه آب گرم ساده، چهاردستگاه گرمخانه و دوواحد خدمات پزشکی آب درمانی در پارکی به مساحت ۲ هکتار و در دو طبقه مجزا برای استفاده بانوان و آقایان احداث شده است.

آب مصرفی مجتمع سبلان که بزرگترین مرکز آبدرمانی خاورمیانه معرفی گردیده، از چشمه گاومیش گلی تامین می شود.

 

آبدرمانی سبلان

 

امکانات آبدرمانی سبلان

از جمله امکانات این ابگرم می توان به استخر آب گرم، سالن ماساژ، استخر آب سرد، استخر کودکان، سالن ورزش، حوضچه آب سرد، سشوار دیواری، جکوزی، سونا بخار، ماساژ درمانی، سونا خشک، نمازخانه، سیستم ضدعفونی، تردمیل، سرویس بهداشتی، تونل مه، دو استخر با دمای متفاوت، وی ای پی خصوصی اشاره کرد.

 

 

 

آبدرمانی

 

خواص درمانی آبگرم سبلان

آرامبخش، درمان روماتیسم، درمان دیسک کمر و گردن، اتساع عروق، درمان حساسیت پوستی، رفع آرتروز، رفع اسپاسم عضلانی تسکین اعصاب و روان

این مجتمع در طول سال آماده سرویس دهی و پذیرائی از علاقه مندان، استفاده از مظاهر طبیعت با امکانات مدرن می باشد.

 

آبدرمانی سبلان

 

آدرس:

اردبیل- سرعین- خیابان دانش- روبروی هتل بین المللی لاله- مجتمع آبدرمانی سبلان ۰۴۵-۳۲۲۲۲۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.