https://didshahr.ir/6720

هتل قهوه سویی بعلت داشتن دو آبدرمانی آقایان و بانوان مجزا با تمامی امکانات مدرن و آبگرم طبیعی یکی از پیشرفته ترین هتلهای منطقه محسوب می شد.

قهوه سویی

 

هتل قهوه سویی دارای ۲۹ باب آپارتمان می باشد حداقل ظرفیت هتل ۱۰۲ نفر و حداکثر ظرفیت آن ۱۰۶ نفر می باشد. از تعداد ۱۰۲ عدد تخت ۲۵ عدد دابل و ۵۲ عدد تخت سینگل می باشد.

هتل دارای یک رستوران مدرن به ظرفیت ۳۲۰ نفر می باشد که در این رستوران صبحانه بصورت بوفه سرو می گردد و در نهار و شام میز بوفه  و اردور موجود می باشد در منوی رستوران بعلت مرغوبیت گوشت منطقه، غذاهای سنتی  و کبابی گنجانده شده است.

بوفه صبحانه  شامل: آب پرتغال، آب آناناس، آب معدنی، آب چشم، املت، نیمرو، سوسیس سیب زمینی، تخم مرغ آب پز، کره مربا، پنیر، سرشیر، عسل، خرما، نان( لواش، فطیر، سنگگ و نان محلی)، خیار شور، گوجه، کالباس، ژامبون مرغ،عدسی ارائه می شود.

میز اردو شامل: آش دوغ، سالاد فصل، سالاد شیرازی، سالاد کلم سفید، سیرترشی، ترشی لبو، ترشی میوه جات، زیتون، ماست ساده، ماست موسیر و ژله می باشد.

مجتمع آبدرمانی و اقامتی قهوه سوئی سرعین تحت نظر سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و شرکت آب منطقه ای استان اردبیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با مشارکت بانک تجارت در ۳ فاز تحت اجرا می باشد:

-فاز اول مجموعه : شامل آبدرمانی مجزا برای خانم ها و آقایان شامل (استخر بزرگ راه درمانی ، حوضچه های آبگرم طبیعی، سونا ،جکوزی و دوش های انفرادی مورد بهره برداری قرار گرفته و آماده پذیرائی از گردشگران محترم می باشد.

قهوه سویی

 

-فاز دوم مجموعه : شامل آب چشم (آب سرد) مناسب برای شستشوی چشم ها که خاصیت ضدعفونی کننده برای چشم ها را دارد و همچنین برای رفع سنگ کلیه و نفخ مفید می باشد، کلینیک آبدرمانی هفت مرحله ای دارای سالن های فیزیوتراپی برای تیم های ورزشی و سالمندان.
-فاز سوم مجموعه: شامل هتل ۳ ستاره ، رستوران مدرن، پارکینگ طبقاتی و سالن کنفرانس که در نوروز سال ۹۳ افتتاح گردید.

ظرفیت قسمت کافی شاپ تقریباً ۱۰۰ نفر می باشد که در نیم طبقه قراردارد تمامی دستگاههای کافی شاپ مدرن و به روز می باشد. که انواع نوشیدنیهای گرم و سرد و کیکها در آن سرو می گردد.

در بخش جنوبی رستوران نیز به ظرفیت ۱۵۰ نفر کافه سنتی احداث گردیده که تلفیقی از فضای مدرن و سنتی می باشد . منوی این قسمت نیز شامل فست فود و انواع نوشیدنیهای گرم و سرد، بسنتی و چای و قلیان میباشد. در این قسمت انواع چای های گیاهی و عرقیات گیاهی آماده سرو می باشد.

هتل به دو پارکینگ مجزا یکی روباز و دیگری سر پوشیده مجهز می باشد.

در قسمت زیرین هتل استخر VIP که مجهز به، آب گرم ، آب سرد و سونای خشک و دوش و سرویس بهداشتی و رختکن موجود می باشد.

این هتل بعلت داشتن دو آبدرمانی آقایان و بانوان مجزا با تمامی امکانات مدرن و آبگرم طبیعی یکی از پیشرفته ترین هتلهای منطقه محسوب می شد. ماساژور در داخل استخر بطور سنتی موجود می باشد. همچنین داشتن کلینیک و داروخانه بصورت ۲۴ ساعته یکی از امکانات این هتل مدرن می باشد.

ماساژ سوئدی در داخل اتاق هم در قسمتVIP هم در کلینیک با تعیین وقت و هماهنگی با قسمت پذیرش هتل قابل استفاده می باشد.

هتل مجهز به سیستم اینترنت Wifi نیز می باشد که هم در داخل اتاق و در لابی قابل دسترسی می باشد.

این هتل دارای سالن سمینار با ظرفیت ۱۲۰ نفر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.