https://didshahr.ir/7709

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: ما در سال گذشته و در ایام پیک مصرف با برخی خاموشی‌های ناخواسته روبرو اما با توجه به پیک مصرف تابستان امسال خاموشی نداشتیم.

 

حسن محمدی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، حسن محمدی با حضور درجمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران رسالت سنگین را بر عهده دارند و رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس اخبار و رویدادها دارند که باید در این زمینه واقع‌بینانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه آگاه‌سازی مردم در مصرف برق مقوله‌ای مهم است، عنوان کرد: صرفه‌جویی و درست مصرف کردن و آگاهی مردم می‌تواند در رسیدن به اهداف برق مفید و موثر باشد.

۸۲ درصد مصرف برق در بخش خانگی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه ۸۲ درصد مصرف برق در بخش خانگی است، عنوان کرد: ۱۱ درصد مصرف در بخش تجاری ، ۱۲ درصد در بخش کشاورزی و ۲۳ درصد در بخش صنعت مصرف می‌شود.

محمدی تصریح کرد: ۹۳ درصد مشترک در بخش خانکی و تجاری است که خروجی تجاری ندارد و سعی بر این است تا الگوی مصرف در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد شماره تلفن مشترکان جمع‌آوری شده است، افزود: برای صرفه جویی در مصرف کاغذ، پروژه حذف قبوض برق کاغذی از ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری با دریافت و اصلاح شماره تلفن همراه مشترکین آغاز شده است.

تابستان امسال با توجه به پیک مصرف خاموشی نداشتیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: ما در سال گذشته و در ایام پیک مصرف با برخی خاموشی‌های ناخواسته روبرو اما با توجه به پیک مصرف تابستان امسال خاموشی نداشتیم.


گردشگری استان اردبیل | اداره برق استان اردبیل 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.