https://didshahr.ir/7993

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: امر رونق‌بخشی به فعالیتهای صنعتی سرمایه‌گذاران از اهداف مهم شهرکهای صنعتی است که ما با انجام دادن برخی اقدامات توانستیم ۳۶ واحد راکد را در سال۹۷ به چرخه تولید بازگردانیم.

 

کارخانه

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)،   محمد اهلی افزود: امسال راه‌اندازی ۱۲ خوشه صنعتی در شهرهای مختلف استان برنامه‌ریزی شده است واین خوشه‌ها در زمینه کسب و کار، گردشگری، صنایع فلزی و شیرآلات با هدف اشتغال‌زایی و رونق تولید ایجاد خواهند شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون سه خوشه صنعتی لبنیات،پلاستیک و فرش در استان فعال بوده و کنسرسیوم صادراتی آن هم با هدف توسعه صادرات محصول آنها ایجاد شده است.

تامین زیر ساخت ها برای رونق تولید و اشتغال‌زایی اهداف مهم شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: یکی از اهداف مهم مدیریت شهرک‌های صنعتی استان تامین زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید و اشتغال‌زایی است و تلاش می‌شود با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سرعت بگیرد.

 

اشتغال در کارخانه

 

اهلی بر روند رونق‌بخشی به واحدهای راکد و غیرفعال و همچنین کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: با حمایت مسئولان و مدیران استانی مشکلات و کمبودهای شهرک‌های صنعتی استان مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک خواهد شد.

وی همچنین یکی از زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان را تامین و احداث زیرساخت‌های لازم دانست و افزود: با سرمایه‌گذاری های انجام شده شهرک‌های صنعتی استان بهترین محل برای سرمایه‌گذاران است.

واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید بازمیگردند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی مشوق‌های لازم را برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی می‌کنند، در نظر گرفته است.

محمد اهلی اظهار داشت: بازگردانی واحدهای تولیدی به چرخه فعالیت یک امر مهم و حائز اهمیت است و در این راستا نیاز است تمام سعی و تلاش ما بر این باشد که بتوانیم امسال راه‌اندازی واحدهای تولیدی به چرخه فعالیت را تا پایان سال تحقق بخشیم.

 

پلمپ تعطیلی کارخانه

 

وی با اشاره به این که شهرک‌های صنعتی تخصصی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود بیان کرد: درصدد هستیم در راستای تخصصس محور کردن فعالیت‌های شهرک‌های صنعتی به طریق قابل قبول عمل کنیم که متاسفانه کمبود منابع مالی یکی از عمده مشکلاتی است که واحدهای تولیدی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که در تلاش هستیم این مشکلات را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

واحدهای تولیدی همه جانبه حمایت می شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: ارائه تسهیلات و نیز حمایت‌های همه‌جانبه از واحدهای تولیدی مبنای کار قرار گرفته است که با احیای این واحدها درصدد هستیم تا مشکلات موجود را در راستای صنعتی‌سازی استان از سر راه برداشته و شاهد فعالیت قابل قبول واحدها در سطح استان باشیم.

اهلی با اشاره به بازگردانی ۳۶ واحد راکد صنعتی به چرخه تولید نیز تصریح کرد: رصد فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی اولویت مهم ما است و در امر رونق‌بخشی به فعالیتهای صنعتی سرمایه‌گذاران اقدامات قابل توجهی انجام یافته است که انتظار می‌رود این اقدام با جدیت ادامه یابد تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

ماشین آلات کارخانه

 

وی تصریح کرد: چهار شهرک صنعتی در اردبیل فعالیت می‌کند و چهار مورد نیز مربوط به بخش خصوصی است که بدون شک نقش اساسی در توسعه و رونق اقتصادی استان به دنبال خواهد داشت و امید می‌رود با حمایت مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در امر توسعه شهرک‌های صنعتی برنامه‌ریزی اساسی داشته باشیم.

 

خبرنگار نسرین آذرکیش


گردشگری استان اردبیل | شهرکهای صنعتی استان اردبیل | محمد اهلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.