https://didshahr.ir/8554

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال از ساماندهی مجوزهای تاسیسات گردشگری این شهرستان خبر داد و افزود: متولی صدور مجوز تاسیسات گردشگری صرفا اداره میراث فرهنگی است و اصناف نباید در امر صدور مجوز مداخله داشته باشند.

 

ازناو

 

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، محمد رضا شایقی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات تفرجگاه ازناو گفت: طرح جامع با هدف ساماندهی تاسیسات گردشگری و افزایش جذب و ماندگاری گردشگران در تفرجگاه ازناو شهرستان خلخال عملیاتی خواهد شد.

او افزود: بر همین اساس طی بازدید مکرر دستگاه های متولی مشکلات این منطقه بررسی شده تا در طرح ساماندهی نسبت به رفع آن اقدام شود.

مشکلات تفرجگاه های خلخال بررسی می شود

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال گفت: از جمله مشکل برق رسانی، آنتن دهی تلفن همراه، سرویس های بهداشتی و پارکینگ بررسی شده است.

شایقی با اشاره به فعالیت برخی آلاچیق های فاقد مجوز در تفرجگاه ازناو و میرعادل بولاغی گفت: متولی صدور مجوز تاسیسات گردشگری صرفا اداره میراث فرهنگی است و اصناف نباید در امر صدور مجوز مداخله داشته باشند.

او با اشاره به اینکه اصناف برخی مجوزهای غیرقانونی را صادر کرده اند، افزود: در نظر داریم در طرح ساماندهی، نسبت به ساماندهی مجوزهای تاسیسات گردشگری نیز اقدام کنیم.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری خلخال | ازناو خلخال | محمدرضا شایقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.