https://didshahr.ir/899

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تعزیرات حکومتی طبق تکلیف به عنوان مرجع رسیدگی به پرونده‌ها تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته است تا با صدور احکام تعزیراتی التهابات بازار کاهش داده و شاهد کاهش تخلفات باشیم.

به گزارش دیدشهر، حسین نجف زاده به مناسبت هشتم آبان ماه سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: اکثر پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی استان اردبیل در حوزه کالا و اصناف، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی عنوان کرد: دولت عهدشکن آمریکا افکار پلید خود را نشان داد و عهدشکنی کردند و بار روانی و عواملی دیگر باعث شد نوسانات بازار را شاهد بودیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تعزیرات حکومتی طبق تکلیف به عنوان مرجع رسیدگی به پرونده‌ها تمام تلاش و همت خود را به کار گرفت.

نجف زاده یادآور شد: با تعامل و هماهنگی و همکاری ویژه در کنار این عزیزان ماموریت مهم در چهار روز هفته به صورت منظم گشت‌های مشترک انجام می‌شود و در کنار این امر به صورت فوق العاده به شکایات مردم رسیدگی می‌شود.

وی یادآور شد: تعزیرات حکومتی به عنوان نهادی است در سال ۶۲ به دستور امام راحل تحت عنوان کمیسیون تعزیرات و با موضوعات دیگر تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: برای اینکه این نهاد ساماندهی شود سال ۶۷ به مجمع تشخیص مصلحت ارسال شد و در سال ۷۳ تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

نجف زاده یادآور شد: روزانه ۲۰ پرونده شکایت مردمی در تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفته و با همکاری صنعت و معدن اتاق اصناف استاندارد و نیروی انتظامی اقدامات با شدت بیشتر ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه استان اردبیل ۱٫۵ درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود، افزود: تعداد پرونده‌های ۲٫۴ دهم درصد است که در حوزه جرایم نقدی نمره قابل قبولی را کسب کردیم.

مدیر کل تعزیرات استان اظهار داشت: مبلغ کل جریمه‌های اعمال شده پرونده‌های تعزیراتی استان اردبیل 9 بیلیون و 587 میلیارد ریال است و تلاش بر آن بوده تا با صدور احکام تعزیراتی التهابات بازار کاهش یافته و شاهد کاهش تخلفات باشیم.

نجف‌زاده استفاده از ظرفیت‌های منابر و مساجد را جهت جلوگیری از احتکار و نابسامانی‌های اقتصادی کشور خواستار شد و افزود: مردم می‌توانند با همکاری و همیاری مشکلات اقتصادی کشور و التهابات موجود در بازار را مدیریت کرده و شرایط بهتری را فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.