https://didshahr.ir/9272

نیاز اردبیل برای برنامه ریزی در جهت اشتغالزایی و افزایش تولیدات به برنامه ریزی اساسی و تامین زیر ساخت های لازم از جمله تاکیدات استادار اردبیل است.

 

اکبر بهنام جو

نیاز اردبیل برای برنامه ریزی

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، اکبر بهنامجو در جلسه حمایت از سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال اظهار داشت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در استان اردبیل فراهم می‌شود و درصدد هستیم در راستای اشتغال‌زایی و افزایش تولیدات برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال در وهله نخست نیز بیان کرد: این مجموعه به دنبال اشتغال پایدار در استان است تا بتواند زمینه توسعه اقتصادی را فراهم کرده و از افزایش آسیب‌های اجتماعی ممانعت به عمل آورد که این امر به عنوان یک اولویت مهم و اساسی حائز اهمیت است.

استاندار اردبیل با اشاره به احداث کارخانه آلیاژی فروسیلیسیوم با سرمایه‌گذاری خارجی در خلخال نیز گفت: نیمی از سرمایه‌گذاری در اجرای این طرح خارجی است و تمامی برنامه‌های ما در ارتباط با تامین تسهیلات و اختصاص اعتبارات به موقع و کافی به اجرای پروژه است تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: با همکاری سرمایه‌گذاران و افزایش تولیدات درصدد هستیم به شعار سال جامه عمل پوشانده و طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته پس از اتمام طرح برای یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی کنیم که میزان سرمایه‌گذاری به ۱۱۴ میلیون دلار برآورد شده و بدون شک برای منطقه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

وی اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در راستای توسعه برنامه‌های اقتصادی به خوبی پیش رود و در امر حمایت از سرمایه‌گذاران نیز برنامه‌های خوبی انجام یابد تا بتوانیم توسعه این برنامه‌ها را به شکل مطلوب رسانده و در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.


گردشگری استان اردبیل | اخبار استان  اردبیل | استانداری استان اردبیل | اکبر بهنام جو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.