https://didshahr.ir/9809

با توجه به اینکه اردبیل سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است باید پاکسازی شهر از نخاله ها که مطالبه اصلی مردم اردبیل است در اولویت کاری قرار گیرد.

 

زباله

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، مسعود امامی‌ یگانه در بازدید از عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و گردشگری اردبیل اظهار داشت: نخاله های ورودی‌ها و خروجی‌ها و حاشیه شهر اردبیل به طور کامل جمع‌ آوری می شود چرا که امر  پاکسازی شهر اردبیل از نخاله ها مطالبه جدی مردم است و برای ما بسیار حائز اهمیت است.

پاکسازی شهر با همکاری دستگاه‌های متولی انجام می‌شود

وی گفت: ماشین آلات تمام دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای پاک سازی شهر و جمع آوری نخاله‌ها در اختیار قرار می‌گیرند و شهر اردبیل به طور ویژه پاک سازی می‌شود چرا که در شان و جایگاه مردم اردبیل شهر زیبا و پاک است و پاکسازی شهر با همکاری دستگاه‌های متولی انجام می‌شود.

فرماندار اردبیل از تعیین مکان مناسب برای دپوی نخاله‌ها خبر داد و افزود: از مردم هم انتظار داریم نخاله‌ها را در مکان‌های مشخص که لیستش اعلام می شود بریزند.

نباید در ورودی های اردبیل شاهد نخاله باشیم

امامی‌ یگانه افزود: با توجه به اینکه اردبیل سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است باید پاکسازی شهر اردبیل از نخاله ها به صورت ویژه باشد تا رضایت گردشگران و مردم را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: موضوع زیباسازی شهر اردبیل برای ما بسیار مهم است و دیگر نباید شاهد نخاله در حاشیه شهر اردبیل و ورودی وخروجی این شهر باشیم.

هزینه کرد ۷۰۰ میلیونی برای پروژه روشنایی محور اردبیل سرچم

فرمانداراردبیل گفت: طرح اجرای ۱۰کیلومتر از روشنایی جاده اردبیل سرچم آغاز شده است و ۵ کیلومتر از روشنایی جاده اردبیل سرچم دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

امامی یگانه تصریح کرد: برای پروژه روشنایی محور اردبیل سرچم ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده و تکمیل طرح موجود نیارمند بیش از ۲میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: برای پروژه سد پیله سحران نیز تاکنون ۷ میلیارد تومان هزینه شده است و پایاب سد در حال اجرا است و پیگیری جذب اعتبار برای تکمیل پروژه انجام می‌شود.

تامین آب شرب نیاز اساسی اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: پروژه سد پیله سحران ۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد که بسیار حائز اهمیت است.

امامی یگانه یکی از ضرورت‌ها و نیازهای شهر اردبیل را تامین آب شرب عنوان کرد و گفت: در این زمینه جلسات و برنامه‌های مختلف برگزار شده است تا این موضوع رابه طور اساسی حل کنیم.

وی تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری را مبنای کار عنوان کرد و افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی در شهرستان است و موانع و مشکلات سرمایه گذاری درمنطقه رفع می‌شود.


مناطق گردشگری استان اردبیل | فرمانداری اردبیل | امامی یگانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.