https://didshahr.ir/10513

ساماندهی گردشگری سلامت از تأکیدات مهم مسئولان استان اردبیل بشمار می رود از این رو توسعه همه جانبه گردشگری سلامت اردبیل از برنامه های جهاد دانشگاهی است.

 

مهران اوچی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ساماندهی گردشگری سلامت را از تأکیدات مهم مسئولان استان به ویژه استاندار اردبیل برای توسعه همه جانبه عنوان و تصریح کرد: طرح توجیهی گردشگری سلامت توسط جهادانشگاهی اردبیل در دو فاز تهیه شده است.

ساماندهی بیماران در جمهوری آذربایجان برنامه فاز دوم گردشگری سلامت

مهران اوچی اردبیلی فاز اول این طرح را در کوتاه مدت، ساماندهی بیماران در مرز بیله‌سوار و استان اردبیل و فاز دوم این طرح را ساماندهی بیماران در جمهوری آذربایجان عنوان کرد.

وی گفت: برگزاری جلسه مشترک استاندار اردبیل با رئیس جهاددانشگاهی کشور برای بررسی امکان استفاده از ساختمان جهاد دانشگاهی در جمهوری آذربایجان و ارزیابی و برآورد نیازهای فنی و تجهیزاتی برای ایجاد درمانگاه تشخیصی در آن کشور عنوان کرد.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل اظهار کرد: با حمایت استاندار اردبیل جهاددانشگاهی استان می‌تواند با توسعه بستر نرم‌ افزار داخلی و بین‌المللی و راه‌اندازی کلینیک تشخیصی موجب تسهیل و اثربخشی در ترانسفر بیمار به داخل کشور شود.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: راه‌اندازی مجتمع سلامت از برنامه‌های اولویت‌دار جهاددانشگاهی استان اردبیل جهت توسعه فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری و سایر فناوری‌های پزشکی جهاددانشگاهی در استان است.

وی گفت: اجرای این طرح همکاری و هم‌افزایی از سوی مسئولان و دستگاهای اجرایی استان و جهاددانشگاهی را می‌طلبد.

گردشگری سلامت توسعه استان اردبیل است

اوچی گردشگری سلامت را لازمه توسعه استان عنوان و اضافه کرد: باید اقداماتی صورت گیرد تا اولویت اول بیمارانی که به قصد سلامت از مرز بیله سوار وارد کشور می‌شوند استان اردبیل باشد که امیدواریم با همکاری مطلوب ساماندهی انجام شود.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی استان اردبیل بخشی از دانش فنی پژوهشگاه رویان را در حوزه سلامت باروری در استان با راه اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز بومی سازی کرده است لذا می‌تواند به حوزه سلول درمانی و سرطان نیز ورود یافته و موفق عمل کند.

توسعه فضای فیزیکی مرکز ناباروری قفقاز دغدغه گردشگری سلامت استان 

وی یکی از دغدغه‌های جهاددانشگاهی اردبیل را توسعه فضای فیزیکی مرکز ناباروری قفقاز به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعه‌کنندگان اعلام کرد.

اوچی از پیگیری اخذ زمین مناسب برای احداث مجتمع سلامت برای رفع این دغدغه خبر داد و مساعدت استاندار و سایر مسئولان استان را برای تحقق این امر خواستار شد.


گردشگری استان اردبیل | اخبار گردشگری | جهاد دانشگاهی | مهران اوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.