https://didshahr.ir/11084

ترویج فرهنگ وقف به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار است و احیاگری موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین در سطح استان اردبیل به یک برنامه عملیاتی تبدیل شده است.

 

مهدی ستوده

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تثبیت رقبات موقوفات یکی از موارد مهمی است که با هدف صیانت از وقف باید در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه تا آخر سال ۸۳ فقره سند مالکیت در روستاهای استان صادر می‌شود.

حجت الاسلام مهدی ستوده اظهار داشت: ترویج فرهنگ وقف به عنوان یک اولویت اساسی و مهم در دستور کار است و احیاگری موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین در سطح استان به یک برنامه عملیاتی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: مشکلات اقتصادی و مختلفی در سطح جامعه وجود دارد که به همین منظور اوقاف اردبیل درصدد است با استفاده از ظرفیت وقف در راستای رفع مشکلات جامعه اقدامات مناسبی انجام داده و با اشتغال‌زایی و ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان به تمامی اهداف وقف جامه عمل بپوشاند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: یکی از محورهای جدید اوقاف و امور خیریه اردبیل ارتقای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است که در این زمینه تاکنون برنامه‌هایی اجرایی شده که بدون شک در اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی استان موثر خواهد بود.

ستوده بیان کرد: تثبیت رقبات موقوفات یکی از موارد مهمی است که با هدف صیانت از وقف باید در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه تا آخر سال ۸۳ فقره سند مالکیت در روستاهای استان صادر می‌شود که می‌تواند در این زمینه نقش حائز اهمیت و اساسی ایفا کند.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات و صدور اسناد مالکیت موقوفات به عنوان یک اولویت اساسی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا در این زمینه هیچ مشکلی باقی نماند و بتوانیم رشد و نمو اوقاف استان اردبیل را حتمی کنیم.


گردشگری استان اردبیل | اخبار استان اردبیل | اوقاف اردبیل | حجت الاسلام ستوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.