https://didshahr.ir/11218

مردم و مسوولان مشگین شهر با برنامه ریزی های گسترده برای جشنواره زمستان بیدار امسال آماده برگزاری برنامه های متفاوت در شب چله هستند.

 

ایمانعلی ایمانی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از احداث بزرگ ترین تندیس برفی کشور در شهرستان مشگین شهر و در قالب جشنواره زمستان بیدار خبر داد.

ایمانعلی ایمانی در جلسه جشنواره ملی زمستان بیدار و شب چله با حضور بهره برداران تاسیسات و موسسات گردشگری تصریح کرد: امسال جشنواره ملی زمستان بیدار متفاوت از سال قبل برگزار می شود.

وی با اشاره به استفاده ازظرفیت های گردشگری شهرستان در این جشنواره ، گفت: بخش خصوصی در حوزه گردشگری در قالب یک پکیج کامل و کارگاهی محصولات گردشگری شهرستان را عرضه خواهند کرد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: در قالب این جشنواره ساخت بزرگترین کباب محلی کشور، بزرگترین تندیس برفی کشور، مسابقات مردان یخی و طبیعت گردی اکوتوریسم برنامه ریزی شده است.

ایمانی ادامه داد: همچنین تورهای ژئوتوریسم، اسکی روی برف و صعود زمستانی قله سبلان، نمایشگاه عرضه محصولات گردشگری، بازی هیجانی و مهیج فوتبال حبابی و رسم و رسومات محلی از برنامه های این جشنواره است.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری مشگین شهر | اخبار گردشگری | میراث فرهنگی | ایمانعلی ایمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.