https://didshahr.ir/11246

خاموشی‌های موردی و محدود به علت تعمیر و نگهداری خطوط و توسعه شبکه به طور استاندارد و در کمتر از دو دقیقه برای هر مشترک اعمال شده که سعی در به حداقل رساندن این خاموشی‌ها دارد.

 

حسن محمدی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در سالجاری میانگین خاموشی اعمال شده برای هر خانوار در اردبیل دو دقیقه بوده که آن هم به شکل محدود اتفاق افتاده است.

حسن محمدی در جریان بازدید از طرح‌های توسعه برق‌رسانی در مناطق روستایی شمال استان اردبیل اظهار کرد: ما هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده را در سالجاری شاهد نبودیم و پایداری برق مشترکان به خوبی انجام شده است.

وی زمان استاندارد خاموشی‌های مقطعی و موردی را دو دقیقه اعلام و خاطرنشان کرد: خاموشی‌های موردی و محدود به علت تعمیر و نگهداری خطوط و توسعه شبکه به طور استاندارد و در کمتر از دو دقیقه برای هر مشترک اعمال شده که سعی در به حداقل رساندن این خاموشی‌ها دارد.

برق رسانی به ۱۲ روستای کم خانوار اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در مورد آخرین وضعیت نیرورسانی به مناطق روستایی نیز گفت: همه شهرها و روستاهای استان اردبیل با جمعیت بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

محمدی افزود: سال گذشته موفق شدیم برق‌رسانی به ۱۷ روستا را با جمعیتی کمتر از ۱۰ خانوار انجام داده و ساکنان این مناطق را از برق‌ پایدار و مطمئن بهره‌مند کنیم.

وی ادامه داد: امسال نیز برق‌رسانی به ۱۲ روستا و قشلاق زیر ۱۰ خانوار در حال انجام است که با برآورد هزینه ۵۰۵ میلیون تومان این پروژه تا پایان سالجاری به سرانجام می‌رسد.

میانگین مصرف برق ۳ برابر ظرفیت تولید استان است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا دهه فجر در کنار طرح‌های توسعه‌ای نیرورسانی ساکنان این ۱۲ روستا و منطقه عشایری را از برق پایدار بهره‌مند کنیم.

محمدی سه برابر ظرفیت تولید برق را بالاتر از میانگین مصرف در این استان یادآور شد و بیان کرد: تلاش شرکت توزیع برق استان بر این است تا پایداری و امنیت برق مورد نیاز بخش خانگی، صنعت و خدمات را تامین کند.


گردشگری استان اردبیل | اخبار استان اردبیل | سایت گردشگری اردبیل | برق | حسن محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.