https://didshahr.ir/11664

با هزینه کرد هشت میلیارد ریال برای اجرای طرح پیست اسکی فندقلو تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته است و با تامین ۲۰ میلیارد ریال دیگر این پروژه به اتمام می رسد.

 

فندقلو

 

به گزارش دیدشهر، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پروژه پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین به ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

محمدرضا برادران در دیدار با اعضای هیات اسکی استان اردبیل با اشاره به اینکه پیست اسکی فندقلوی نمین یکی از پروژه‌های مهم ورزشی استان است ،افزود: عملیات تولید کارگاهی دکل‌ها به پایان رسیده و قسمتی از تجهیزات اساسی شامل کابل و تابلو برق و نیرو محرکه به محل پروژه حمل و آماده نصب است.

وی با بیان اینکه سه ماه از آغاز عملیات اجرایی پروژه پیست اسکی روی چمن فندقلو می‌گذرد، ادامه داد: میزان پیشرفت این طرح قابل قبول است.

برادران اضافه‌کرد: تاکنون هشت میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده و برای تکمیل آن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تامین اعتبار تا آخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

توسعه توریسم ورزشی اولویت اصلی مسوولان استانی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناسب و رویشگاه‌های بی‌نظیر همچون فندقلو ادامه‌داد: با بهره‌برداری از این طرح اردبیل میزبان مسابقات کشوری و بین‌المللی پیست اسکی روی چمن خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی و طبیعی استان اردبیل گفت: متاسفانه آن طور که باید از ظرفیت‌های موجود در گسترش این رشته ورزشی در استان استفاده نشده است.

برادران توسعه گردشگری و توریسم ورزشی را از اولویت‌های اصلی مسوولان عالی استان دانست و افزود: توسعه و گسترش رشته ورزشی اسکی می‌تواند نقش مهمی در جذب توریسم و توسعه گردشگری استان ایفا کند.


گردشگری استان اردبیل | اخبار گردشگری| سایت گردشگری استان اردبیل | اردبیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.