https://didshahr.ir/1320

مدیر عامل خانه فرهنگ و هنر استان اردبیل از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال استاد سلیم موذن زاده اردبیل خبرداد وگفت: در این مراسم میدان سلیم موذن زاده اردبیل نیز به همت شهرداری کلنگ زنی می شود.

به گزارش دیدشهر، ناصر رهنماآذر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و با همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل و خانه فرهنگ و هنر استان مراسم بزرگداشت مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی، مراسم بزرگداشت در بهشت زهرا و کلنگ‌زنی میدان موذن‌زاده اردبیلی است و ساعت 14 مراسم یادبود این استاد ارزشمند برگزار خواهد شد.

سلیم موذن زاده

مدیر عامل خانه فرهنگ و هنر استان اردبیل یادآور شد: پنجم آذر ماه مراسمی با حضور مسئولان و فرهیختگان و اهالی هنر راس ساعت 17:30 در مجمتع فدک اردبیل برگزار خواهد شد که تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه این مراسم اندیشیده شده است و امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی، یکی از مداحان ایرانی بود که در سال 1315 خورشیدی در شهر محله تازه‌شهر اردبیل زاده شد. مؤذن زاده بطور متوسط روزانه پنج ساعت از عمر خود را صرف مداحی کرده بود و بیش از 2000 عنوان نوار کاست مربوط به برنامه‌های او از زمان پیدایش ضبط صوت تاکنون به زبان‌های ترکی، فارسی و عربی موجود است. وی در دوم آذر 1395 در سن 80 سالگی درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.