https://didshahr.ir/14275

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: احداث مجتمع گردشگری قیه سویی سردابه با ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی ۱۲۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

قیه سویی

به گزارش دیدشهر؛ محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل در بازدید از مجتمع تفریحی گردشگری و آبدرمانی قیه‌سویی سردابه گفت: توسعه تاسیسات و مراکز اقامتی در راستای رونق صنعت گردشگری و افزایش زیرساخت‌ها در این حوزه از مهمترین برنامه‌ها در اردبیل به شمار می‌رود.

او مجتمع تفریحی گردشگری و آبدرمانی قیه‌سویی سردابه را از مهمترین پروژه‌های بخش گردشگری در اردبیل عنوان کرد و افزود: این مجتمع با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی سرمایه‌گذار بخش خصوصی در سردابه احداث می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در حال اجراست که با بهره‌برداری از آن برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

شایقی با اشاره به شروع احداث این پروژه از سال ۸۸ بیان کرد: عملیات اجرایی هتل ۵ ستاره مجتمع در مرحله خاکبرداری و در مرحله پی‌ریزی بوده و اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز به تعداد ۱۴ باب با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی احداث رستوران در سه طبقه تصریح کرد: آبدرمانی مجتمع مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تلاش و جدیت بر این است تا زمینه برای بهره‌برداری سایر تاسیسات نیز فراهم شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: این مجموعه که در منطقه نمونه گردشگری سردابه واقع شده است، افتتاح کامل آن می‌تواند رونق هر چه بیشتر در منطقه را فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.