https://didshahr.ir/15918

نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی با حضور فعالان و صنعتگران حوزه صنایع دستی شهرستان مشگین شهر در بقعه شیخ حیدرمشگین شهر برپا شد.

فرش

 

به گزارش دیدشهر؛ نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی با حضور فعالان و صنعتگران حوزه صنایع دستی شهرستان مشگین‌شهر در بقعه شیخ حیدرمشگین‌شهر برپا شد که این نمایشگاه تا دهم تیرماه برای عرضه و نمایش تولیدات فعالان این حوزه دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه که با محوریت فرش دستباف برپا شد، هنرمندان و صنعتگران این حوزه و سایر بخش های صنایع دستی آثار خود را که با سر انگشتان خلاقانه و هنرمندانه تولید کردند به نمایش گذاشتند.

ناصر محمودی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی روستایی و عشایری با حضور فعالان این عرصه و صنعتگران صنایع دستی تا دهم تیرماه در مشگین‌شهر دایر خواهد بود..

 

صنایع دستی

او افزود: این نمایشگاه توسط اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف استان اردبیل و با همکاری و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در بقعه شیخ حیدر مشگین‌شهر برگزار خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به دستگاه‌های همکاری در این زمینه گفت:‌ در کنار این اداره کل، استانداری اردبیل، فرمانداری مشگین‌شهر، اداره کل کمیته امداد استان اردبیل، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، خوشه فرش استان اردبیل و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در برگزاری این نمایشگاه همکاری خواهند داشت.

محمودی عنوان کرد: حمایت از فعالان و صنعتگران صنایع دستی می‌تواند زمینه‌ساز رونق تولید و اشتغال در استان و شهرستان مشگین‌شهرشده و زمینه خلق ثروت در این صنعت را فراهم آورد که به دنبال تحقق این مهم هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.