https://didshahr.ir/16708

صدا‌ و سیما با توجه به ظرفیتی که دارد می تواند در تولید فیلم‌، سریال و برنامه‌های مختلف برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل اقدام کند.

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در صدا و سیما


به‌گزارش دیدشهر؛ سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان از مردمی‌سازی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ به عنوان مهم‌ترین مولفه این رویداد یاد کرد.

فردین عینی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در دو بخش ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است که در بخش ملی مردمی‌سازی این رویداد مهم‌ترین مولفه است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: همکاری صدا و سیمای استان و سایر رسانه‌ها به ویژه در سطح ملی می‌تواند به مردمی سازی این رویداد کمک موثری کند.

وی با اعلام حمایت از فیلمسازان ملی و استانی در صورت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل گفت:‌ این مهم در راستای رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری استان اردبیل هدفگذاری شده است.

او تاکید کرد: اقدامات اولیه برای تولید محتوای متنوع و استاندارد در دست اقدام است و امیدواریم با انتشار گسترده این محتوا بتوانیم از فرصت پیش آمده در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل نیز در این جلسه گفت: بخش تبلیغات و معرفی قابلیت‌های گردشگری استان در مقایسه با اهداف معیرویدادن شده در کمیته‌های مختلف رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از اهمیت وافری برخوردار است و ظرفیت موجود در صدا و سیمای استان امکان پخش محتواهای مورد نظر تولید شده در بخش ملی و فراملی را دارد.

علی ملااحمدی افزود: صدا و سیمای استان آمادگی دارد هم در انتشار محتوای معرفی استان و هم در امر انتشار محتواهای مربوط به آموزش فرهنگ گردشگرپذیری همکاری‌های لازم را با اداره کل میراث‌فرهنگی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.