https://didshahr.ir/17634

همزمان با طرح های منابع آب و برق در قالب پویش # هر هفته الف _ب_ ایران پست ۲۳۰ کیلوولت اردبیل با دستور ویدئو کنفرانس رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

حسین قدیمی

در مراسمی که با حضور مدیرعامل شرکت توانیر ، مدیر عامل برق منطقه ای آذربایجان استاندار اردبیل و برخی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت : همزمان با چهار استان کشور و در هفته هجدهم پویش # الف _ب _ ایران طرح های برق رسانی استان اردبیل در دولت تدبیر و امید همزمان با سال جهش تولید بهره برداری می شود‌.

حسین قدیمی خاطرنشان ‌کرد : احداث پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت آرتا و خطوط ارتباطی آن از سال ۹۳ در اولویت برنامه های شرکت برق منطقه ای آذربایجان قرار گرفت و با تامین بخش عمده منابع مالی این پروژه از محل فاینانس بانک توسعه اسلامی بالغ بر ۱۱ میلیون یورو و بخشی از منابع داخلی شرکت عملیات اجرایی پروژه در سال ۹۴ عملا شروع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: با تامین تجهیزات و اجرای عملیات ساختمانی و نصب و راه اندازی و پروژه امروز به بهره برداری می رسد.

این مسئول استانی اهداف پروژه را افزایش قابلیت اطمینان شبکه نیرورسانی مرکز استان، کاهش خاموشی های منطقه، ایجاد زیرساخت به منظور پاسخگویی به متقاضیان جدید صنعتی و کشاورزی منطقه و کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.