https://didshahr.ir/18024

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از برخورد قانونی با تورهای غیرمجاز طبیعت‌ گردی در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه با انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و پلیس راه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

طبیعت باغ

 

به‌گزارش دیدشهر؛ رضا شایقی اظهار کرد: در راستای ساماندهی تورهای طبیعت‌گردی به هیچ عنوان تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان برگزار نمی‌شود و در این زمینه تمهیدات اساسی اتخاذ شده است.

او با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه تور صرفا با مجوز میراث‌فرهنگی انجام می‌شود، گفت: برگزاری تور بدون مجوز تخلف محسوب شده و با هماهنگی انجام شده با رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نظارت دقیق بر فعالیت‌ها در این حوزه انجام می‌شود.

 

پیاده روی در طبیعت

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از برخورد با متخلفان در این حوزه خبر داد و افزود: هر یک ازدفاتر و راهنمایان گردشگری بدون مجوز اقدام به برگزاری تور کنند برخوردهای لازم قانونی با دفتر و راهنما انجام خواهد شد.

شایقی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با پلیس راه، عوامل اداره میراث‌فرهنگی شهرستان و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در پلیس راه‌های سطح شهر مستقر هستند و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند تا فعالیت‌ها در این حوزه را رصد کنند.

او افزود: در همین راستا در چند روز اخیر با بررسی مجوزهای تورها در پلیس‌راه‌های اردبیل، تورهایی که بدون مجوز بوند برگشت داده شده و از برگزاری تور جلوگیری شد که فعالیت‌ها و نظارت‌ها در این زمینه تداوم می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.