https://didshahr.ir/18103

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: با اختصاص ۹ میلیارد ریال مجتمع خدماتی و بهداشتی در شهر ثمرین احداث میشود که در حال حاضر این طرح ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدرضاشایقی

 

به‌گزارش دیدشهر؛ محمدرضا شایقی در بازدید از عملیات اجرایی مجتمع خدماتی و بهداشتی ثمرین اظهار کرد: با اختصاص ۹ میلیارد ریال مجتمع خدماتی و بهداشتی در مساحت صد مترمربع در سه‌راهی شهر ثمرین احداث می‌شود.

او با اشاره به آغاز اجرای این طرح از اوایل مهرماه گفت: با اقدامات و عملیات عمرانی انجام‌شده در این طرح پیشرفت فیزیکی مجتمع خدماتی و بهداشتی ثمرین به بیش از ۳۰ درصد رسیده که در تلاش برای بهره‌برداری از این طرح در سال‌جاری هستیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهر ثمرین بیان کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها و حضور گردشگران مختلف در منطقه احداث این مجتمع در ثمریم ضروری بود.

شایقی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با استفاده از سرمایه‌گذاران علاقمند به فعالیت در منطقه زمینه برای رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در شهر ثمرین را فراهم آوریم تا مردم منطقه بتوانند از ثمرات آن برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.