https://didshahr.ir/18478

امام جمعه شهرستان نمین گفت: باعث تاسف است که هویت و سرمایه شهر را به جایی دیگر منتقل میکنند درحالی که سرمایه هر شهر در خود شهر باید ماندگار باشد.

موزه صارم السلطنه نمین

سرمایه و هویت هر شهر در اقلیم خود باید بماند

حجت الاسلام یوسفی جابجایی اشیا تاریخی از موزه نمین را حتی برای حفظ امنیت و نبود بازدید کننده بی مورد دانست و افزود: مگر در این چند سال شهرستان نمین از لحاظ حفاظت موزه مشکلی داشته است و یا اینکه در این یکسال که با ویروس منحوس کرونا درگیر هستیم اتفاق خاصی افتاده بود که باید این اشیا و آثار باستانی را منتقل میکردند.

وی این عمل را توهین به جامعه افکار عمومی و مردم فهیم  شهرستان نمین قلمداد کرد و عنوان داشت: مسئولان ارشد شهرستان و همچنین مسئولان استانی باید برای چنین موضوع مهمی در جریان میبودند و در حضور شورای فرهنگی شهرستان این موارد مورد تایید مورد قرار میگرفت.

به گزارش ویکلیچ، امام جمعه شهرستان نمین در ادامه و در نماز ظهر در مسجد جامع شهر نمین با مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان نمین نشستی داشته اند که طی آن مقرر گریده ابتدا تمامی اشیا و آثار تاریخی با صورت جلسه رسمی به اطلاع عموم رسانده شود واینکه  بعد از پایان کرونا آثار دوباره به موزه نمین بازگردانده شود.

موزه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.