https://didshahr.ir/18603

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان نیر گفت: در راستای حفظ و صیانت از آثار باستانی و تاریخی منطقه انجمن میراث فرهنگی شهرستان نیر تشکیل شد

نیر

 

به‌گزارش دیدشهر؛ بهنام وکیلی در جلسه تشکیل انجمن میراث‌فرهنگی نیر اظهار کرد: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم انجمن میراث فرهنگی شهرستان نیر با حضور برخی مسئولان شهرستانی و اعضای انجمن تشکیل شد.

وی هدف از تشکیل این انجمن را حفظ و صیانت از آثار باستانی و میراث‌فرهنگی عنوان کرد و گفت: تشکیل این انجمن نقش موثری در حوزه حفاظت از آثار تاریخی و باستانی شهرستان ایفا خواهد کرد که در راستای تقویت فعالیت‌های این انجمن همکاری و مشارکت لازم را خواهیم داشت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نیر از حمایت از برنامه‌های انجمن میراث‌فرهنگی به منظور حراست و حفظ هر چه بیشتر از آثار تاریخی شهرستان خبر داد و افزود: این گونه حمایت‌ها زمینه برای دستیابی به اهداف مورد نظر را فراهم خواهد کرد.

وکیلی با اشاره به تعدد آثار و بناهای تاریخی در سطح شهرستان ادامه داد: تلاش و جدیت بر این است تا در راستای حفاظت از این آثار و بناها که معرف تاریخ و تمدن دیرین منطقه است، از مشارکت انجمن میراث‌فرهنگی بهره‌گیری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.