https://didshahr.ir/21538

سرپرست معاونت صنایع ‌دستی اداره ‌کل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: برای حمایت از صنعتگران فعال در بازارچه صنایع‌ دستی مجموعه جهانی شیخ صفی ‌الدین اردبیلی حل مشکلات در این بازارچه پیگیری می‌ شود.

صنایع دستی

 

به‌گزارش دیدشهر؛ توحدی دلاور قوام در جلسه بررسی و رفع مشکلات بازارچه صنایع‌دستی اظهار کرد: در راستای رونق فروش آثار هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی در بازارچه صنایع‌دستی تلاش و پیگیری لازم انجام می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به برخی مشکلات موجود برای صنعتگران در این بازارچه بیان کرد: رفع تمامی مشکلات و ایجاد رونق در این بازارچه نیازمند همکاری و مشارکت فعالان در این مجموعه است.

 

صنایع دستی گلیم

او در مورد نقش این بازارچه در اشتغال هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی گفت: از مهمترین اولویت‌های امسال استفادهاز ظرفیت صنایع‌دستی در ایجاد اشتغال است که در نیمه نخست سال در این زمینه اقدامات لازم انجام و شاهد اشتغال 220 نفر در این حوزه بودیم.

دلاور قوام توسعه کارگاه‌های گروهی صنایع‌دستی و صدور پروانه تولید کارگاهی و جواز تاسیس به تعداد 12 کارگاه و توسعه کارگاه‌های انفرادی صنایع دستی و صدور و تمدید پروانه تولید انفرادی تمدید به تعداد 772 مورد را از دیگر اقدامات در راستای رونق تولید و اشتغال در بخش صنایع‌دستی استان برشمرد و عنوان کرد: این اقدامات با رفع مشکلات در بخش صنایع‌دستی در سطح استان تداوم می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.