https://didshahr.ir/21586

سرپرست معاونت سرمایه ‌گذاری اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل پل معلق خلخال را از طرح‌ های گردشگری پیشروی استان برشمرد و گفت: 40 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل سفر رئیس جمهور برای تکمیل پل معلق ازناو اختصاص یافت.

ازناو

 

به‌گزارش دیدشهر؛ نگار سریع‌الاطلاق در بازدید از پل معلق ازناو خلخال اظهار کرد: اجرای طرح گردشگری پل معلق خلخال از طرح‌های گردشگری پیشروی این استان است و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل برای تکمیل و بهره‌برداری از آن با تمام توان خود تلاش خواهد کرد.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل پل معلق خلخال را سومین پل بزرگ معلق جهان و بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه برشمرد و بیان کرد: عملیات احداث این پل با واگذاری ۱۵ هکتار زمین از اراضی ملی به سرمایه‌گذار این طرح آغاز شده است.

او افزود: برای اجرای عملیات این طرح بزرگ گردشگری علاوه بر هزینه ۲۰ میلیارد ریال توسط دولت برای تامین زیرساخت‌ها، ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در دو مرحله به سرمایه‌گذار طرح پرداخت شده و هم اکنون ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مراحل سوم و چهارم آماده پرداخت است.

 

ازناو

سریع‌الاطلاق عنوان کرد: علاوه بر تسهیلات یاده شده برای اجرا و تکمیل طرح احداث پل معلق ازناو در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل نیز ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای کمک به ادامه و تکمیل این طرح مصوب و منظور شده است.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: با صرف اعتبارات و تسهیلات در نظر گرفته شاهد تسریع در تکمیل این طرح خواهیم بود که به طور قطع نقش مهمی در رونق گردشگری منطقه ایفا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.