https://didshahr.ir/21627

برای احداث هتل 5 ستاره سرعین که یکی از بزرگترین هتل ۵ ستاره استان اردبیل است مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد اولیه سرمایه گذاری و در پروسه زمانبندی سه ساله تکمیل می شود.

هتل 5 ستاره

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: برای احداث این هتل که یکی از بزرگترین هتل ۵ ستاره استان است مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان برآورد اولیه سرمایه گذاری و در پروسه زمانبندی سه ساله تکمیل می شود.

یاسر عبداللهی در بازدید از پروژه گردشگری هتل ۵ ستاره سرعین اظهار داشت : این هتل با سرمایه گذاری شرکت های سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماع و با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع و در ۱۰ طبقه احداث می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز  ضمن تشکر از همکاری و حمایت استانداری اردبیل از اجرای بزرگترین هتل این سازمان در شهرستان سرعین گفت: این هتل اولین هتل ۵ ستاره سازمان تامین اجتماعی در کشور می باشد که در شهرستان سرعین احداث می گردد.

افشین شیرزاده افزود: هتل 5 ستاره سرعین دارای امکاناتی از قبیل انباری، استخر، لاندری، رستوران، پارکینگ، آشپزخانه، پذیرش و ۵۵ واحد و سایر امکانات و ……می باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی به مشخصات فنی پروژه اشاره کرد و گفت: این هتل در مساحت تقریبی عرصه ۳۴۰۰ متر مربع ، اعیان ۱۰.۲۴۳ متر مربع با تامین منابع داخلی سازمان در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان عملیات احداث آن از خردادماه سالجاری شروع شده است.

 


گردشگری استان اردبیل | اخبار گردشگری | گردشگری سرعین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.