https://didshahr.ir/24831

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران معرفی شد.

تودیع و معارفه


به گزارش دیدشهر، با حضور سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران، مدیرعامل جدید شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل معرفی شد.

فردین عینی در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: امیدواریم شروع به کار مدیرعامل جدید در شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل همراه با فعال شدن این شرکت و کمک آن به توسعه گردشگری استان باشد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان و رونق بیش از پیش گردشگری در اردبیل، شرکت توسعه گردشگری می‌تواند پروژه‌های جدیدی را در منطقه آغاز کند.

او تاکید کرد: ما در کنار شرکت توسعه گردشگری استان هستیم و از آنجایی که این شرکت زیرمجموعه اداره کل است، تلاش می‌کنیم با همکاری هم در رونق گردشگری استان موفق باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز در این مراسم گفت: شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل از اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان جدا نیست و بر این اعتقاد هستیم که باید در استان مطابق با سیاست‌های اداره کل به پیش برویم.

علی همتی افزود: اردبیل یکی از استان‌های مهم برای شرکت توسعه گردشگری است و برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو به این اهمیت اضافه می‌کند که باید در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.