https://didshahr.ir/2524

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به حفظ آثار فرهنگی استان با نوسازی بازار تاریخی گفت: طی مذاکراتی که امروز با مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه شهردار اردبیل داشتیم بازسازی و نوسازی بازار تاریخی اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش دیدشهر، علیرضا پوستی در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: طی مذاکراتی که امروز با مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه شهردار اردبیل داشتیم بازسازی و نوسازی بازار تاریخی اردبیل در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با کمک مدیرعامل بانک ملی ایران این مشکل برطرف شود.

وی بیان کرد: بازار تاریخی اردبیل نماد تاریخی اردبیل است و اگر بتوانیم برای بازسازی و نوسازی این بنای تاریخی اقداماتی انجام دهیم در حقیقت کمک به حفظ این آثار تاریخی فاخر کرده‌ایم.

رحیم آقازاده عضو شورای شهر اردبیل در ادامه جلسه در ارتباط با اجرای طرح مدیریت پسماند شهر اردبیل گفت: تفکیک پسماند بسیار مهم باست و باید توجه داشته باشیم تفکیک و دفع پسماند در اولویت قرار گیرد و به این موارد باید توجه شود.

وی بیان کرد: بحث تفکیک زباله از مبدا و دفع اصولی آن بسیار مهم است و شهرداری اردبیل در ارتباط با عقد قرار داد با پیمانکار باید به این موضوع توجه کند.

آقازاده در ارتباط با حضور سگ‌های ولگرد در سطح شهر نیز افزود: متاسفانه این روزها شاهد حضور تعداد زیادی از سگ‌های ولگرد در بسیاری از مناطق اردبیل به ویژه شهرک‌های حاشیه شهر هستیم که این موضوع سبب نارضایتی شدید شهروندان شده و باید شهرداری اردبیل برای جمع‌آوری این سگ‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم سایر سازمان‌ها در این امر شهرداری اردبیل را رهنمون شوند تا شاهد یک برنامه مناسب برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر اردبیل باشیم که زمینه رنجش خاطر شهروندان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.