https://didshahr.ir/25432

  • 1401/11/21 :: 05:10
  • آب و هوای 22 بهمن

    پیش بینی آب و هوای 22 بهمن

    آب و هوای 22 بهمن

     

    بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که امروز (جمعه 21 بهمن) آسمان غالب مناطق استان نیمه ابری تا ابری، در پاره ای از مناطق بویژه نوار شرقی گاهی مه آلود و در نواحی مرکزی و جنوبی با بارش پراکنده و خفیف برف همراه خواهد بود.

    فردا (شنبه 22 بهمن مصادف با روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران) از میزان ابرناکی کاسته شده و آسمان کمی تا نیمه ابری پیش بینی می شود. اما از روز یکشنبه (23 بهمن) تا سه شنبه (25 بهمن) با گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو، شاهد افزایش ابرناکی، رخداد مه و بارش های پراکنده و خفیف برف بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود.

    ضمناً تا اواسط هفتة آینده هوای سرد زمستانی علی الخصوص طی ساعات شبانه و اوایل صبح در استان ماندگار خواهد بود؛ لذا به هم استانی های محترم توصیه می گردد در مصرف حامل های انرژی بویژه گاز صرفه جویی های لازم را بعمل آورند.

    همچنین با توجه به احتمال کولاک برف، یخبندان و لغزندگی سطح جاده ها و گردنه های برفگیر استان، رانندگان محترم ضمن پرهیز از سفرهای غیرضرور و همراه داشتن تجهیزات زمستانی مورد نیاز، در صورت تردد در جاده های مواصلاتی احتیاط های لازم را مدنظر قرار دهند.


    هوای برفی

    آب و هوای 22 بهمن

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.