https://didshahr.ir/25865

چاپ مفقودی مدارک خودرو یکی از مراحل صدور و گرفتن المثنی است که در این قسمت به مفقودی کارت ماشین ( کارت خودرو) می پردازیم.

مفقودی کارت خودرو

به گزارش دیدشهر، چاپ مفقودی مدارک خودرو در روزنامه سراسری کثیرالانتشار اولین مرحله برای گرفتن کارت خودرو است.

کارت ماشین (کارت خودرو) که از آن بعنوان کارت وسیله نقلیه نام برده می شود از مهم ترین مدرک خودرو است که رانندگان باید همیشه آن را همراه داشته باشند. کارت خودرو برای هر اتومبیلی جدا صادر می‌شود و اطلاعات ضروری خودرو همچون شماره شاشی، شماره موتور و صاحب آن در آن درج شده است.

اما گاهی کارت خودرو مفقود یا دزدیده شود باید سریعا اقدام کنید و در صورتی که کارت ماشین را نیافتید ضمن اعلام مفقودی در روزنامه سراسری کثیرالانتشار باید اقدام به درخواست کارت المثنی خودرو کنید.

شما باید اصل روزنامه را هنگام حضور در مرکر تعویض پلاک با خود همراه داشته باشید که به آن «اعلام مفقودی کارت ماشین» می‌گویند.

نمونه متن مفقودی کارت خودرو بدینگونه است:

مفقودی کارت خودرو

کارت ماشین ……………به شماره پلاک…………… مدل …………. به رنگ ……….. به شماره موتور ……….. و شماره شاسي ……………به مالكيت آقا / خانم ……….. به شماره ملی…………… صادره از …………….. مفقود گرديده و از درجه اعتبار ساقط مي باشد.

برای مشاوره ، ثبت و چاپ آگهی مفقودی می توانید با شماره تلفن 09914220080 که در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده تماس بگیرد.

نمایندگی روزنامه در شهرهای تبریز, ارومیه, اردبیل, اصفهان, کرج, ایلام, بوشهر, تهران, خراسان, خوزستان, زنجان, سمنان, سیستان و بلوچستان, شهرکرد, شیراز, قزوین, قم, یاسوج, سندج, کرمان, کرمانشاه, گلستان, گرگان, رشت, خرم آباد, مازندران, گیلان, ساری, رشت,اراک, هرمزگان, بندرعباس, همدان, یزد

چاپ آگهی مفقودی کارت ماشین ( کارت خودرو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.