https://didshahr.ir/25883

چاپ آگهی مفقودی مدارک خودرو در روزنامه سراسری کثیرالانتشار یکی از مراحل و شروط لازم برای صدور مجدد برگ سبز، سند کمپانی و کارت خودرو است.

چاپ مفقودی مدارک خودرو در روزنامه سراسری

 چاپ آگهی مفقودی مدارک خودرو در روزنامه سراسری کثیرالانتشار در راستای اعلام عمومی صورت می گیرد تا اگر صاحب مدارک آنها را پیدا نکند، با چاپ آن در روزنامه جلوی سوء استفاده های احتمالی از آن را بگیرید.

هر خودرو 3 مدرک مهم دارد که موقع خرید و فروش باید به رویت کامل خریدار برسد.

این مدارک عبارتند از :

1- سند کمپانی خودرو یا سند رسمی ماشین:

سندی است که نشان‌دهنده اطلاعات مالکیتی خودرو است و توسط دفاتر ثبت اسناد رسمی صادر می‌شود. تنها، این سند مورد تأیید قوه‌ قضائیه است و در صورتی که یک خودرو به هر دلیلی بخواهد در دادگاه‌ها مورد دعوی قرار گیرد، این سند می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

2- برگ سبز خودرو:

این مدرک هم کارکردی مشابه سند رسمی دارد، با این تفاوت که توسط نیروی انتظامی (پلیس راهور) صادر می‌شود و تنها مدرک مالکیتی مورد تأیید نیروی انتظامی است. اگر تا به حال مالک خودرویی بوده‌اید حتماً می‌دانید که شاید گذرتان هیچوقت به قوه قضائیه نخورد، ولی به پلیس راهور حتماً خواهد خورد!

3- کارت خودرو:

کارت ماشین هم مانند دو مدرک قبل، یک مدرک هویتی و مالکیتی خودرو است و برای کاربردهای روزمره‌تر استفاده می‌شود. کارت ماشین هم توسط نیروی انتظامی صادر می‌شود.

اگر به هر دلیلی این مدارک موجود نباشد باید در روزنامه سراسری اعلام مفقودی مدارک خودرو شود تا از تبعات قضایی و سوء استفاده های احتمالی پیشگیری کنید.

مراحل چاپ آگهی مفقودی مدارک خودرو

خوشبختانه امروز نمایندگی رسمی روزنامه ها با مجوز رسمی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی این مراحل را برای شما انجام می دهند که شما می توانید با شماره 09914220080 تماس گرفته و راهنمایی لازم را را بگیرید.

نمونه آگهی متن چاپ آگهی مفقودی مدارک خودرو در روزنامه

تمامی مدارک خودرو (سند کمپانی، برگ سبز، کارت خودرو) ……………..….به شماره پلاک………….…….. به رنگ ………….. مدل ……………..  به شماره شاسی ………..………و به شماره موتور ………..….. به مالكيت آقا / خانم …………… به شماره ملی…………… صادره از …………….. مفقود گرديده و از درجه اعتبار ساقط می باشد.

چاپ آگهی مفقودی مدارک خودرو در روزنامه

دارای نمایندگی چاپ آگهی مفقودی مدارک خودرو در شهرهای تبریز, ارومیه, اردبیل, اصفهان, کرج, ایلام, بوشهر, تهران, خراسان, خوزستان, زنجان, سمنان, سیستان و بلوچستان, شهرکرد, شیراز, قزوین, قم, یاسوج, سندج, کرمان, کرمانشاه, گلستان, گرگان, رشت, خرم آباد, مازندران, گیلان, ساری, رشت, اراک, هرمزگان, بندرعباس, همدان, یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.