https://didshahr.ir/26037

همیشه هنگام سفر این سؤال را از خود می‌پرسیم که چه بپوشیم؟ جواب آسان است، بهتر است برای آنکه در سفر احساس راحتی بیشتری داشته باشید از لباس‌های شیک و سبک استفاده کنید.

انتخاب لباس در طول سفر

مترجم: آرزوکیهانی

به گزارش دیدشهر، سفرهای طولانی به این معنی است که زمان زیادی را صرف نشستن در صندلی خودرو یا هواپیما می‌کنیم که امکان تکان خوردن و جا به جایی کمی به ما می‌دهد همین موضوع می‌تواند دلیل محکمی برای پوشیدن لباس‌های راحت در طول سفر باشد.

کجا می روید و چرا می روید؟

هنگامی که بدانید کجا می‌روید و چه کاری انجام خواهید داد، می‌توانید درباره لباسی که قرار است در راه بپوشید فکر کنید. اگر به منطقه کوهستانی می‌روید، به نظر می‌رسد که داشتن ژاکت پشمی و چکمه مفید باشد و اگر به نقاط ساحلی می‌روید از لباس‌های سبک، خنک و حتی دمپایی و صندل استفاده کنید. پس از ساعت‌های طولانی در خودرو، هیچ کس نمی‌تواند انتظار داشته باشد که کاملاً مرتب به نظر برسید اما با انتخاب‌های درست هنگام رسیدن به مقصد می‌توانید مرتب باشید. باید بدانید راحت بودن پاها هنگام سفرهای طولانی بسیار مهم است از این‌رو از کفش‌های سبک و نرم استفاده کنید.

اگر می‌خواهید رانندگی کنید کفشی را توصیه می‌کنیم که مانند دمپایی زیر پدال خودرو گیر نکند یا در کل زمان رانندگی پاهایتان را اذیت نکند. اگر قصد دارید زمانی که هوا کمی سردتر است به سفر بروید، بهتر است چکمه بپوشید. اما به یاد داشته باشید که می‌خواهید کفش خود را برای یک سفر طولانی، سبک و راحت نگه دارید، چکمه‌هایی تا مچ پا و نه چندان بلند گزینه خوبی‌اند، زیرا اغلب دارای زیپ کناری بوده و پوشیدن و درآوردن آنها آسان است. به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید کفش‌های خود را در حین رانندگی عوض کنید، از مدل‌هایی استفاده کنید که پوشیدن و درآوردنشان در طول مسافرت و توقف جاده‌ای آسان باشد. لباس‌ها در طول سفر بهتر است از جنس نخی و ژاکت‌های سبک همراه با شلوار جین یا شلوارهای سبک پارچه‌ای راحت باشد تا تحمل طولانی شدن زمان سفر برایمان آسان‌تر شود.

در برخی موارد، ممکن است بخواهید دو جفت کفش در دسترس داشته باشید، یکی برای رانندگی و دیگری هنگام خروج از خودرو. صندل‌ها هنگام مسافرت با ماشین می‌توانند بسیار راحت باشند. نکته مثبت این است که آنها به پاهای ما توانایی نفس کشیدن می‌دهند. صندل‌ها انواع مختلفی دارند. لباس‌هایی که جیب‌های زیپ‌دار و یا کیف‌های کمری دارند هم بسیار مفیدند. برای نگهداری مدارک شناسایی از قبیل کارت پرواز، کارت شناسایی، پول نقد یا کارت بانکی که می‌خواهیم در دسترس‌مان باشد و در عین حال امنیت هم داشته باشد می‌توانیم از این لباس‌ها استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.