https://didshahr.ir/26478

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: بیش از ۵ هزار تراکت “مدیریت مصرف و اپلیکیشن برق من” در اولین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر ایل شاهسون در جعفرآباد استان اردبیل توزیع شد.

 

به گزارش دیدشهر، رویا اللهقلی پور گفت: این جشنواره که در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد علاوه بر اینکه اکیپ های عملیاتی از روز قبل جهت تامین برق در محل حضور داشتند و در برگزاری این جشنواره تلاش و همکاری نمودند، یک اکیپ نیز از طرف روابط عمومی شرکت در این جشنواره حضور یافت.

وی اعلام داشت: همکاران دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل، همواره در مراسمات ملی و مذهبی، جشنواره ها و همایش های مهم به همراه همکاران فنی و علمیاتی که جهت تامین برق مراسم تلاش می کنند، اقدام به توزیع تراکت های مدیریت مصرف برق با هدف ارتقاء فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق می نمایند.

از هر ایده ای برای تبلیغ صرفه جویی استقبال می کنیم

مدیر دفتر روابط عمومی خاطر نشان کرد: دفتر روابط عمومی شرکت در تلاش است تا از هر بستر اطلاع رسانی حضوری و مجازی استفاده کند تا بتواند همراهی بیشتر مشترکان برق استان را در راستای کاهش مصرف برق جلب نماید.

وی ادامه داد : با تلاش صادقانه همکاران دفتر روابط عمومی در صدد آنیم تا به اهدافی که در سالجاری از سوی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر به این دفتر ارسال شده است دست یابیم و سختی تولید برق را پشت راحتی فشردن یک کلید به مردم یاد آور شویم و با تولید محتوا های مناسب جهت فرهنگ سازی و آگاه سازی مصرف بهینه برق گام برداریم.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: روابط عمومی ها و رسانه های جمعی و اجتماعی ، جهت افزایش آگاهی های عمومی جامعه و رشد فرهنگی و افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند.

اللهقلی پور ضمن تشریح اقدامات لازم اطلاع رسانی در راستای ۱۴۰ برنامه تامین برق پیک تابستان ۱۴۰۲ ، از تلاش همکاران خصوصا کارشناسان و رابطان روابط عمومی به جهت کسب رتبه شایسته تقدیر در بخش « آموزش رودرور » در بین روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور تشکر نمود.
وی در ادامه اظهار داشت : همه ی انسانها دوست دارند فعالیت هایشان دیده شود و چه بهتر که از همکاران دعوت کنیم چنانچه در حوزه کار خود کاری انجام می دهند تصویر و اخبارش را برایمان ارسال کنند.

وی افزود: در حوزه روابط عمومی می توانیم از ظرفیت تک تک همکاران استفاده کرده و از همکاران دعوت کنیم تا عضو افتخاری روابط عمومی باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت برق گفت : چنانچه محتوای خوبی در زمینه مدیریت مصرف برق ، ایمنی و غیره داریم بازنشر این محتواها یک هنر است و همکاران می توانند نقش پیام رسانی اطلاعات را داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.