https://didshahr.ir/26493

داریوش سرخانی از برگزاری یادوآره شهدای امور مالیات استان اردبیل در جهت زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا و تکریم از خانواده های آنان خبر داد.

داریوش سرخانی

48 شهید که روزگاری از محل کارشان یعنی امور مالیاتی راهی خط مقدم جنگ شدند و برای بچه‌محل‌هایشان افتخار آفریدند و حالا نام و تصویرشان روی بنرهای سطح شهر دیده می شود. شیرمردانی که در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند و در راه آرمان خود به شهادت رسیدند و حالا امور مالیاتی استان اردبیل به رسم وظیفه و ادای احترام به آنها، یادوآره ای برای بزرگداشت این شهدا تدارک دیده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل با تاکید بر اینکه هر چند برخی شهدا شاخص هستند ولی آنها هیچ با هم ندارند، افزود: وظیفه همه است که نام و یاد تمامی شهدا را زنده نگه دارند.

داریوش سرخانی مقدم ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا یکی از رویدادهایی است که علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و جلب رضایت خانواده‌های‌شان در افزایش بار فرهنگی تأثیر بسزایی دارد.

وی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را از تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و ادامه دادن راه آنها را وظیفه تک تک افراد جامعه دانست.

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل با اشاره به اینکه و خانواده شهدا الگوهای ایثارگری هستند، افزود: تکریم شهدا و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنها موجب‌ ترویج و گسترش فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه است

داریوش سرخانی مقدم گفت: صبر خانواده‌های شهدا در این چهاردهه زبانزد است. چراکه هر میزان ما تلاش کنیم هرگز نمی‌توانیم قطره ای از رنجی که این خانواده‌ها در فراق عزیزانشان تحمل کردند درک و جبران کنیم.

وی در پایان افزود: این یادوآره در راستای کنگره 3400 شهید استان اردبیل روز چهارشنبه 10 خردادماه در سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی برگزارمی شود.

یادواره شهدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.