https://didshahr.ir/2705

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به میزبانی سرعین از جشنواره اقوام ایرانی گفت: برگزاری جشنواره اقوام ایرانی فرصتی برای اتحاد و انسجام اقوام است و علاوه بر رونق گردشگری زمستانی فرصتی جهت رونق سفرهای خارجی به این استان را فراهم سازد.

به گزارش دیدشهر، نادر فلاحی در تشریح اهداف جشنواره اقوام ایرانی تصریح کرد: حضور اقوام ایرانی در بخشی از جشنواره زمستان بیدار پیش بینی شده تا هر استانی به معرفی توانمندی های خود در بخش گردشگری بپردازد.

او افزود: به منظور میزبانی از جشنواره اقوام ایرانی، شهر توریستی سرعین انتخاب شده تا در قالب برنامه های شاد و مفرح جاذبه های گردشگری استان اردبیل نیز معرفی شود.

جشنواره عشایر

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: به مدت 5 روز در کنار هر استان، گروه موسیقی و مراسم آیینی نیز یکی از شهرستان های اردبیل حضور می یابد.

فلاحی برگزاری جشنواره اقوام ایرانی را فرصتی برای اتحاد و انسجام اقوام دانست و تاکید کرد: به ویژه این انسجام با معرفی جاذبه های گردشگری کشور بزرگ ایران همراه است.

جشنواره عشایر

او با اذعان به اینکه اردبیل پایلوت طرح های گردشگری است، ادامه داد: جشنواره اقوام ایرانی نیز به شکل فعلی برای اولین بار در استان اردبیل برگزار می شود و اردبیل آماده میزبانی از برنامه های متنوع اقوام ایرانی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ابراز امیدواری کرد جشنواره زمستان بیدار علاوه بر رونق گردشگری زمستانی فرصتی جهت رونق سفرهای خارجی به این استان را فراهم سازد.

فلاحی متذکر شد: به واسطه تنوع جاذبه ها در ایران و امنیت حاکم در کشور امسال سفرهای خارجی با رشد همراه بوده و با برگزاری برنامه های شاد و متنوع پیش بینی می شود این روند تداوم یابد و در تعطیلات نوروز اردبیل شاهد رشد قابل توجه سفرهای خارجی باشد.

جشنواره عشایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.