https://didshahr.ir/2915

استاندار اردبیل با اشاره به افزایش رونق اقتصادی استان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه مشکین شهر ، خلخال و سایر شهرستان های استان می توانیم با حمایت از سرمایه گذاران در بخش گردشگری به رونق اقتصادی استان کمک کنیم.

 

اکبر بهنام جو

 

به گزارش دیدشهر، اکبر بهنام‌جو در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: استان اردبیل به لحاظ برخورداری از جاذبه های طبیعی و گردشگری کم نظیر بوده و لازم است قابلیت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل بیشتر معرفی شود.

وی ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود در بخش گردشگری این شهرستان از مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل خواست تا با ایجاد بستر مناسب زمینه جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران را در بخش گردشگری را فراهم آورند..

استاندار اردبیل با مطلوب بودن اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر در بخش گردشگری را قابل قبول عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه مشکین شهر ، خلخال و سایر شهرستان های استان ، باید مطالعات جامعی در بخش گردشگری انجام گیرد تا با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی ، رونق اقتصادی را در استان شاهد باشیم.

بهنام جو با بیان این‌که توسعه همه‌جانبه استان نیازمند اهتمام ویژه برای متوازن کردن سرعت توسعه در تمامی شهرستان‌های استان است تصریح کرد: باید این مهم به عنوان یک اولویت اساسی مورد توجه واقع شود تا بتوانیم بر حسب نیازمندی‌های منطقه قابلیت‌های استان را به سطح قابل قبول برسانیم.

وی تصریح کرد: تلاش بر جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با جدیت ادامه دارد و باید دستگاه‌های متولی و مدیران اجرایی مربوطه زمینه حمایت از بخش خصوصی را فراهم کنند تا رغبت آنان برای سرمایه‌گذاری کاهش نیابد و بتوانیم از قابلیت‌های موجود برای رشد و توسعه استان نهایت استفاده را ببریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل که در این بازدید استاندار اردبیل را همراهی می کرد ، گفت : تلاش هایی که در گذشته در بخش گردشگری شهرستان مشگین شهر صورت گرفته موجب شده تا این شهرستان بعنوان یکی از مقاصد گردشگری در منطقه و سطح کشور تبدیل شود.

نادر فلاحی افزود : حضور گردشگران بی شمار در طول سال در شهرستان مشگین شهر ، لزوم توجه به آموزش فعالین حوزه گردشگری را ضروری داشته و اظهار داشت : اداره کل میراث فرهنگی استان ضمن افزایش نظارت ها برخدمات مراکز گردشگری ، برنامه های منسجمی برای آموزش در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.