https://didshahr.ir/4638

آبدرمانی های شهرستان مشگین شهر از نظر کارشناسان بهترین آبدرمانی ها بحساب می آید. یل سویی نیز بدلیل بروز بودن مجتمعش مورد استقبال بسیاری از مسافران است.

 

یل سویی

 

به گزارش دیدشهر، مجتمع آبدرمانی یل سویی که برای اولین بار دارای استخر معطر به گیاهان خوش بو دامنه سبلان و مجهز به دستگاه بدنسازی می باشد از چشمه آبگرم یل سویی واقع در دامنه سبلان تامین می شود.

مسیر آبگرم یل سویی مشگین شهر

مجتمع آبدرمانی یل سویی در نزدیکی روستای توریستی موئیل در منطقه ای بسته به صورت یک محوطه خصوصی محصور در بین تپه ها در شهرستان مشگین شهر واقع شده است.

 

یل سویی

 

امکانات آبگرم یل سویی

آبگرم معدنی ۱۰۰% طبیعی دارای دو استخر مجزای آقایان و بانوان استخر آبگرم – جکوزی – استخر کودکان استخر آب سرد – سونای خشک و بخار – تونل مه – نمک درمانی ماساژ زیر نظر کارشناس ارشد تربیت بدنی انجام می شود.

خاصیت درمانی آبگرم یل سویی

چشمه‌های آبگرم مشگین شهر که با دما، خاصیت و ویژگی‌های درمانی خاصی از دل زمین می‌جوشند، همه ساله مسافران و گردشگران بسیاری را از گوشه و کنار کشور و خارج از ایران به سوی خود جلب می‌کنند.

از جمله خاصیتهای درمانی این آبگرم رماتیسم، درد مفاصل، استخوان و … است.

 

یل سویی

 

دیدگاه ها

  1. محمدرضا گفت:

    استخر معطری وجود نداره ، خود کارکنان استخر وقتی اسم استخر معطر شنیدند تعجب کردند که اون دیگه چیه ، تونل مه رو هم قطع کردن ، دوشها هم فقط آبگرم داره که مردم نتونند زیاد تو استخر بمونند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.