https://didshahr.ir/7791

سرانجام گردشگری مشگین شهر با عباسی نیا یا منهای عباسی نیا

‍ ‍پل معلق

پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر استعفای عباسی نیا از مدیرعاملی پل معلق مشکین شهر، حدود چند ساعت این خبر ناخوشایند در اکثر کانالهای خبری فعال در سطح شهرستان و استان اردبیل ترند شد و به دنبال آن تماس های مکرر از کارکنان پل معلق که آیا این خبر صحت دارد یا نه؟!

مسئولان استانی، شهرستانی و نیز فعالان گردشگری همه بر این امر واقفند که مشکین شهر با تمام قابلیت های گردشگری مهم و موثر تاقبل از ورود عباسی نیا به عرصه گردشگری گمنام مانده بود و از زمان ورود این شخص به حوزه گردشگری مشکین شهر و انتصاب ایشان به مدیرعاملی پل معلق زنگ فعالیت توریسم در این منطقه زده شد و به معنای واقعی پتانسیل های طبیعی و تاریخی مشکین شهر از طریق غول رسانه های شهرستانی، استانی، منطقه ای، ملی و فراملی به واسطه برگزاری برنامه های فرهنگی و تبلیغات گسترده شروع به معرفی شد و گردشگری در این شهرستان پا گرفت به گونه ای که این شهرستان ناشناخته تا سال ۱۳۹۴ هم اکنون به عنوان شهری معروف و مشهور از سراسر ایران و حتی خارج از مرزها نیز گردشگر می پذیرد و در طول دو فصل بهار و تابستان بیشترین آمار مسافر را بعد از سرعین در سطح استان به خود اختصاص داده است.

واقعیت این است که تفکری که عباسی نیا در عرصه گردشگری به آن معتقد است رشد گردشگری در راستای پرداختن به سازه های گردشگردی مدرن در دنیاست و همین تفکر همسو شدن با دنیا عامل موفقیت مرد گردشگری مشکین شهر یعنی عباسی نیاست.

روستایی چون جبدرق که فاصله قابل توجهی تا مشکین شهر دارد اما توسط عباسی نیا انتخاب می شود برای سازه های مبتکر کابلی و در این مسیر مصمم نیز هست.

واقعیت امر این است که گردشگری مشکین شهر منهای عباسی نیا که پدر گردشگری این شهرستان نامیده شده می شود یعنی گردشگری یتیم که دیگر شاهد رشد چشمگیر نخواهد بود.

گردشگری منهای عباسی نیا در مشکن شهر یعنی خارج شدن از ریل توسعه و آبادانی که همراه با رقابت سالم بود.

گردشگری مشکین بدون عباسی نیا یعنی خداحافظی با تبلیغات گسترده که حتی صنایع دستی دورترین روستای این دیار را نیز معرفی می کرد.


گردشگری مشگین شهر، پل معلق مشگین شهر، حسین عباسی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.