https://didshahr.ir/8034

استاندار اردبیل با اشارخه به چهار فصله شدن گردشگری در مشگین شهر گفت: پیست اسکی شابیل از جمله پروژه‌هایی است که نقش بسزایی در زمستان بیدار مشگین شهر خواهد داشت که با جدیت سرمایه‌گذار با سرعت در حال اجرا است.

 

مشگین شهر

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)،  اکبر بهنام‌جو در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان مشکین شهر در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با راه‌اندازی پیست اسکی و متجمع‌های خدماتی در شابیل و راه‌اندازی پزشک آبدرمانی، گردشگری در شهرستان مشگین شهر چهار فصل می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تجهیز آبدرمانی‌ها به تجهیزات پزشکی افزود: به منظور بهره‌برداری بهینه از آبدرمانی‌های موجود در شهرستان مشکین شهر ۴ نفر از پزشکان عمومی این شهرستان برای آموزش‌های لازم به کشور ترکیه اعزام می‌شوند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ۱۲طرح اقتصادی و عمرانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: پروژه‌های خوبی در شهرستان مشگین شهر در حال اجرا بوده و ارزش پروژه‌های قابل بهره‌برداری بیش یک‌هزار و ۳۰۰میلیارد تومان برآورد شده است.

وی به سفر رئیس جمهور به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور پروژه‌هایی همانند فاز اول پروژه کامیون‌سازی، تولید لامپ‌های LED و مجتمع آب‌درمانی سلطان، پایاب سد احمد بیگلو با اعتبار ۲۴۰میلیارد تومان، نیروگاه خورشیدی رضی و راه چهار بانده از سه راهی صحرا تا مشگین شهر به مسافت ۲۵ کیلومتر هستند.

پیگیر تجهیز آزمایشگاه های فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل هستیم

رییس شورای اداری استان اردبیل گفت: برای تربیت نیروی انسانی متخصص جهت راه‌اندازی کارخانه‌های بزرگ پیگیر تجهیز آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در استان هستیم.

 

پل معلق مشگین شهر

 

استاندار اردبیل به سرعت اجرایی کارخانه کامیون‌سازی اشاره کرد و بیان داشت: کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر نمونه یک کار اقتصاد مقاومتی بوده و امیدواریم کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر الگوی مناسبی برای سایر پروژه‌ها باشد.

پیست اسکی شابیل استان اردبیل با جدیت در حال اجراست

بهنام‌جو ادامه داد: پیست اسکی شابیل از جمله پروژه‌هایی است که نقش بسزایی در زمستان بیدار مشگین شهر خواهد داشت که با جدیت سرمایه‌گذار با سرعت در حال اجرا بوده و به احتمال زیاد فاز اول این پروژه امسال افتتاح می‌شود.

زیرساخت های منطقه نمونه گردشگری قینرجه مشگین شهر تامین می شود

فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز در این جلسه اظهار داشت: با وجود تمامی کمبودها و مشکل اعتبارات شاهد اجرای پروژه‌های مهم در سطح شهرستان هستیم که باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قدردانی کنیم که سهم بسزایی در اجرای پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی شهرستان دارند.

اکبر صمدی از نهایی شدن طرح جامع شهرستان مشگین‌شهر و تصویب و رفع موارد اختلافی خبر داد و از اجرای زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشکری قینرجه – موییل و تکمیل پروژه و مشکل انتقال آب شرب مشگین‌شهر با همکاری اداره حمل ونقل جاده‌ای شهرستان و آب منطقه‌ای استان خبر داد.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری مشگین شهر | خبرهای گردشگری مشگین شهر | پیست اسکی شابیل مشگین شهر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.