https://didshahr.ir/8585

مسوول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین گفت: عملیات مرمت آثار تاریخی نمین با اختصاص مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال در دستور کار میراث فرهنگی استان قرار دارد.

 

 

نمین

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، منوچهر نورزاده تصریح کرد: عملیات عمرانی چهار پروژه میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان نمین آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه ها مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است، گفت: این پروژه ها شامل عملیات مرمت حمام های تاریخی روستای حور و سولا می باشد که هر دو این بنا ها مربوط به عصر قاجار هستند.

روستاهای نمین در انتظار مجوز بوم گردی

مسوول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین افزود: همچنین مرمت ساختمان قدیمی موزه نمین و شروع عملیات عمرانی تکمیل نمایشگاه صنایع دستی این شهر نیز در دستور کار قرار دارد.

نورزاده با اشاره به حمایت ویژه در این شهرستان برای احداث بومگردی بیان داشت: امسال ۴ مجوز بومگردی در روستاهای عنبران اولیا، یاجیلو، لورون و نیارق صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر گردید در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری در شهرستان نمین فرمانداری این شهرستان ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سال جاری اختصاص دهد.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری نمین | میراث فرهنگی | منوچهر نورزاده

 

 

سایت گردشگری دیدشهر پیشنهاد می کند مطالب زیر را نیز بخوانید:

برپایی کارگاه های آموزشی در روستاهای شهرستان نمین

تولیدات صنایع دستی نمین به نمایش گذاشته می شود

پیکره سنگی باباداوود عنبران ثبت ملی می شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.