https://didshahr.ir/8790

اولین مرکز بازی‌های کابلی و هیجانی کشور در روستای جبدرق از توابع بخش مرکزی مشگین شهر در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار احداث می‌شود.

 

زیپ لاین

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، جابر خاکپور اظهار کرد: این پروژه گردشگری و تفریحی در مشگین شهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی وابسته به شرکت سامان ایستا سبلان به عنوان اولین مرکز بازی‌های کابلی و هیجانی کشور در روستای جبدرق از توابع بخش مرکزی مشگین شهر در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار احداث می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه مجهز به دوچرخه هوایی، ایستگاه فضایی، تاکسی هوایی، قطار هوایی، زیپ لاین و چندین طرح هیجانی خواهد شد که در نوع خود بی نظیر است.

مدیر پروژه گردشگری و تفریحی آدرلند جبدرق گفت: این پروژه اخذ مجوز و تغییر کاربری خود را انجام داده است بطوریکه در صدد دریافت پروانه ساختمانی آن هستیم تا این پروژه بعد از اخذ مجوزهای قانونی به سرعت مراحل ساخت خود را طی کند.

خاکپور در ادامه با اشاره به مزیت های این طرح خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این پروژه خارج کردن گردشگری شهرستان از محور جنوبی و اتصال آن به محور شمالی و رودخانه پرآب قره سو می باشد که موجب روان سازی ترافیک و افزایش محورهای گردشگری شهرستان مشگین شهر خواهد شد و امکان جذب گردشگر در چهار فصل را به همراه خواهد داشت بطوریکه این ویژگی مربوط به آب و هوای معتدل زمستانی اطراف قره سو است و می تواند به نوبه خود یک امتیاز برای این شهرستان باشد و رویای طرح زمستان بیدار در استان کمک کند.

وی افزود: پیش بینی می کنیم با همت سرمایه گذاران و کارکنان فاز اول این پروژه تا آخر سال جاری به بهره برداری برسد.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری مشگین شهر | جاذبه های گردشگری مشگین شهر | جبدرق | پروژه گردشگری و تفریحی آدرلند جبدرق 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.