https://didshahr.ir/8800

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از رونمایی ۴۰ محصول دانش بنیان استان اردبیل تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

 

پژوهش و فناوری نانو

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، حبیب ابراهیم‌پور افزود: این محصولات در رشته‌های مختلف و توسط شرکت‌ها و واحدهای فناور تولید و به مرحله ارائه به بازار رسیده است.

وی اظهار داشت: پارک استان در بیش از ۱۴۵ واحد فناور فعال است و ۵۶ محصول آن تجاری‌سازی شده که پنج شرکت از این تعداد محصولات خود را صادر می‌کنند.

راه اندازی پارک علم وفناوری شهرستان ها استان اردبیل تا چند ماه آینده

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه پنجره واحد پارک با هدف ارائه عملکرد در ارتباط با فعالیت واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در حال تدوین است، گفت: این طرح تا ۲ ماه آینده فعالیت خود را در پارک علم و فناوری آغاز می‌کند.

ابراهیم پور از فعالیت ۲ مرکز رشد تخصصی در این پارک خبر داد و افزود: مرکز رشد کشاورزی با ۱۴ واحد فناور و مرکز رشد گرمی مغان با ۱۲ واحد فناور از جمله مراکز رشد تخصصی استان است.

وی بیان کرد: مرکز رشد خلخال ، پارس‌آباد ، مشگین‌شهر و مرکز نوآوری نمین هم بزودی با هدف حمایت از افراد خلاق، صاحبان ایده، فارغ‌التحصیلان و نوآوران جوان از طریق ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره‌ای راه‌اندازی می‌شود.

افزایش ۳۵ درصدی شرکت های دانش بنیان استان اردبیل نسبت به ۳ سال گذشته

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل اظهارداشت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان استان از ۲۰ مورد به ۲۷ مورد رسیده که نسبت به سه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته‌ است.

ابراهیم‌پور افزود: چهار رویداد شتاب (استارت آپ) گردشگری،کشاورزی،ورزشی و صنایع خلاق در استان برگزار شده و ۳۳ ایده موفق این پارک با محوریت صنایع خلاق و فناوری‌های نرم در رویداد شتاب به ثبت رسیده‌ است.

 دیدشهر پیشنهاد می کند مطالب زیر راهم بخوایند:

رشد ۶۰ درصدی پارک علم و فناوری استان اردبیل در چند ماهه گذشته

ایجاد حمایت بخش خصوصی از ایده ها برنامه پارک علم وفناوری

پارک‌های علم و فناوری به عنوان یکی از مهم‌ترین ساختارهای موثر در اقتصاد دانش‌بنیان و محیطی مناسب برای استقرار، توسعه و شکوفایی موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان هستند که در تعامل سازنده با یکدیگر و با دانشگاه‌ها و سایر موسسه‌های پژوهشی به فعالیت‌های فناوری اشتغال دارند و هدف اصلی آن بعنوان یک نهاد فناورانه افزایش ثروت در جامعه از طریق ایجاد و توسعه فعالیت موسسه‌های متکی بر فناوری است.


گردشگری استان اردبیل | پارک علم و فناوری اردبیل | حبیب ابراهیم پور 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.