https://didshahr.ir/9217

حصار کشی سیم خاردار به طول چند صدمتر دور هتل رغائب خلخال توسط شخصی که مدعی مالکیت حریم قانونی جاده در مقابل هتل در منطقه ازناو خلخال است،

 

 

پلمپ و تعطیلی

 

حصار کشی دور تادور هتل رغائب خلخال توسط فرد مدعی مالکیت این منطقه.

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، سرمایه‌گذار مجموعه رفاهی و گردشگری رغائب خلخال گفت که شخصی که مدعی مالکیت حریم قانونی جاده در مقابل هتل رغائب در منطقه ازناو خلخال است، اقدام به سیم خاردار کشی به طول چند صدمتر در مقابل ورودی‌های این مجموعه گردشگری کرده است.

وی اظهار داشت: اقدام این فرد خاطی علاوه بر اطلاع‌رسانی به دستگاه‌های اجرایی خلخال از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، در محاکم قضایی طرح شده و در انتظار صدور حکم مقتضی هستیم.

ذبیحی گفت: مجموعه گردشگری رغائب خلخال شامل هتل ،سوئیت‌های خانوادگی ، پیست‌های دوچرخه‌سواری ،اسکی ،محل فرود بالگرد ،میدان تیراندازی ،محل سوارکاری و چند مجموعه رفاهی و گردشگری دیگر است که قبل از ساخت مجوز احداث از دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان اخذ شده است.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت این مجموعه از پنج سال پیش آغاز و تاکنون برای اجرای این پروژه بزرگ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری ازناو ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

سرمایه‌گذار مجموعه رفاهی و گردشگری رغائب خلخال افزود: محلی که هم‌اکنون توسط فرد خاطی با سیم خاردار محصور شده متعلق به حریم راه اصلی واقع در تقاطع خلخال – شاهرود – پونل و اسالم است.

ذبیحی افزود: در زمان آغاز عملیات اجرایی هتل رغائب به طول چند صد متر و به عرض ۷۰ متر از محل زمین هتل عقب‌نشینی و برای احداث تقاطع غیر

همسطح در اختیار حریم راه‌های ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان قرار گرفت.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری خلخال |حصار کشی |مجموعه رفاهی و گردشگری رغائب خلخال |عبادالله ذبیحی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.