https://didshahr.ir/9245

هتل ارشاد سرعین آمادگی کامل خود را برای میزبانی از میهمانان زمستانی همراه با تخفیفات ویژه اعلام کرد.

 

آبگرم ارشاد

هتل ارشاد سرعین برای میزبانی و پذیرایی از میهمانان زمستانی آمادگی خود را اعلام کرد.

مجموعه هتل و آبدرمانی ارشاد سرعین با ویژگی ها و خواص منحصربفرد خود در قلب سرعین سال هاست که از میهمانان این شهر گردشگری و اهالی استان اردبیل آبرومندانه پذیرایی می کند.

مدیر مجموعه هتل و آبدرمانی ارشاد و آبگرم معدنی پهنلو سرعین با بیان اینکه ۴۰ درصد افزایش مسافر خارجی را به هتل ارشاد سرعین شاهد هستیم، گفت: در ۶ ماهه امسال ۳۱۳ مسافر خارجی از کشورهای عراق، آذربایجان و …. میهمان هتل ارشاد و آبگرم پهنلو بودند.

حاج سهراب موسی زاده اظهار کرد: سال گذشته ۲۰۵ مسافر از کشورهای خارجی پذیرش داشتیم که امسال شاهد افزایش ۴۰ درصدی در این حوزه هستیم.

وی همچنین عنوان کرد: در ماه های تیر و مرداد شاهد افزایش ورودی گردشگر و مسافر به این شهرستان بودیم که هتل و آبدرمانی ارشاد سرعین آماده میزبانی از این میهمانان و گردشگران بود.

مدیر مجموعه هتل و آبدرمانی ارشاد و آبگرم معدنی پهنلو سرعین با بیان اینکه پارکینگ شماره یک این هتل با ظرفیت ۱۳۰ ماشین ارائه خدمات می کند، یادآور شد: پارکینگ شماره دو هتل ارشاد سرعین با ظرفیت ۱۵۰ ماشین آماده ارائه خدمات به مسافران و همشریان می باشد.

موسی زاده یادآور شد: خدمات ارائه شده به مسافران در پکیچ خاصی طراحی شده و به مسافران ارائه می شود که مسافران در قالب تور از شهرهای مختلف استان اردبیل بازدید می کنند.

تخفیف ویژه زمستانی برای کارمندان دولتی در آبدرمانی ارشاد

وی با اشاره به طرح زمستانه این هتل عنوان کرد: تخفیف ۴۰ درصدی برای کارکنان ادارات در نظر گرفته شده است که کارمندان می‌توانند با ارائه کارت کارمندی از خدمات بهره مند شوند.

مدیر مجموعه هتل و آبدرمانی ارشاد و آبگرم معدنی پهنلو سرعین گفت: برای کارمندان فرهنگیان، نیروی انتظامی، امنیتی و سپاه تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است که ما آماده میزبانی از هموطنان هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۶۷ نفر بیمه شده در مجتمع مشغول فعالیت هستند، یادآور شد: در تابستان امسال ۱۰۷ نیرو ماساژور جذب کردیم که در آبدرمانی مستقر و خدمات ارائه دادند.

مدیر این مجموعه آبدرمانی سرعین عنوان کرد: ۴ نیروی غریق نجات در این آبدرمانی مشغول فعالیت هست که دو نفر خانم و دو نفر آقا به صورت دائمی در آبدرمانی حضور دارند.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری سرعین | آبدرمانی های سرعین |هتل ارشاد سرعین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.