https://didshahr.ir/9382

توسعه تورهای ورزشی با راه‌اندازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم و تبدیل استان اردبیل به مقصد شناخته شده اردوهای ورزشی می‌توان گام مهمی در راستای توسعه گردشگری استان اردبیل باشد.

 

اشکان شکاری

توسعه تورهای ورزشی می تواند گام مهمی برای توسعه گردشگری استان اردبیل باشد.

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، اشکان شکاری افزود: شرکت توسعه گردشگری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی به دعوت استانداری و اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل مسئول ایجاد مرکز آموزش گردشگری در استان اردبیل هستند.

وی از امضای تفاهم‌نامه بین شرکت توسعه گردشگری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در این ارتباط خبر داد و گفت: این طرح به زودی توسط نمایندگی شرکت توسعه گردشگری استان به مرحله اجرا در می‌آید.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل بیان کرد: مرکز آموزش گردشگری به منظور آموزش کارکنان مراکز ارائه خدمات گردشگری و تاسیسات گردشگری و کلیه گروه‌های فعال در بخش گردشگری ایجاد می‌شود.

طرح راه اندازی هتل اسکول پیگیری می شود

شکاری با اشاره به اینکه این شرکت به نمایندگی از شرکت توسعه گردشگری ایران طرح راه‌اندازی هتل اسکول را پیگیری می‌کند.

وی افزود: شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل که اخیرا از سوی شرکت مادر جهت پیگیری این طرح انتخاب شده با توجه به اهمیت آموزش در حوزه گردشگری خود را موظف به پیگیری این طرح به نمایندگی از شرکت توسعه گردشگری ایران می‌داند و در این خصوص مصمم است.

ایجاد زیر ساخت های لازم برای تبدیل اردبیل به مقصد اردوهای ورزشی

شکاری ضمن اعلام آمادگی این شرکت برای توسعه تورهای ورزشی گفت: با راه‌اندازی و برگزاری تورهای ورزشی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و تبدیل استان اردبیل به مقصد شناخته شده اردوهای ورزشی می‌توان گام مهمی در راستای توسعه گردشگری استان برداشت.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل بیان کرد: دیپلماسی حوزه گردشگری استان اردبیل با اجرای طرح‌های مختلف اعم از ساماندهی گردشگران سلامت کشورهای حوزه قفقاز توسعه و رونق می‎گیرد.

گردشگری سلامت اولویت مهم گردشگری استان اردبیل

شکاری گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های گردشگری این استان گردشگری سلامت است و با توجه به تاکید مسئولان استان توسعه آن یکی از برنامه‌های میراث فرهنگی و گردشگری استان تعیین شده و در راستای توسعه بحث گردشگری سلامت، ساماندهی گردشگران اتباع آذری جزو برنامه‌های اولویت‌دار قرار دارد.


گردشگری استان اردبیل | شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل | توسعه تورهای ورزشی| اشکان شکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.