https://didshahr.ir/9480

هتل اسکول سرعین با برگزاری دوره آموزشی مبانی مدیریت هتل ها برای کلیه گروه‌های فعال در بخش گردشگری در ۲۲ و۲۳ مهرماه شروع به فعالیت می کند.

 

اشکان شکاری

هتل اسکول سرعین با برگزاری دوره های آموزش مبانی مدیریت عمومی هتل آغاز بکار می کند.

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور راه اندازی هتل اسکول دوره آموزش مبانی مدیریت عمومی هتل در سرعین برگزار می شود.

اشکان شکاری با اعلام این خبر تاکید کرد: این دوره به منظور افزایش سطح خدمات هتل داران استان در دو روز و در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سرعین با حضور مدرس برتر صنعت هتلداری برگزار می‌شود.

وی افزود: با تاکید استانداری و اداره کل میراث فرهنگی استان، راه اندازی هتل اسکول و برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری برعهده شرکت توسعه گردشگری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است که در همین راستا برای ۲۲ و ۲۳ مهرماه اولین دوره آموزشی را برنامه ریزی کرده‌ایم.

شکاری تصریح کرد: هتل اسکول با هدف افزایش سطح آگاهی و سواد جامعه گردشگری استان ایجاد شده و تلاش خواهد کرد با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه نقش خود را به خوبی ایفا کند.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: آموزش‌های تخصصی به کارکنان و مسئولان مراکز، ارائه خدمات گردشگری و تاسیسات گردشگری به کلیه گروه‌های فعال در بخش گردشگری در برنامه هتل اسکول قرار دارد.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری اردبیل | اشکان شکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.